Ahad, 26 Mei 2013

#505 ANWAR MENGAMALKAN ILMU HITAM ??? BIAR BETUL NI

Setelah mengadakan himpunan kemuncak kononnya tentang Blackout 505, akhirnya Anwar dipilih sebagai Perdana Menteri yang baru bagi para pengikutnya.

Anwar yang membawa pengikut pengikut pakatan pembangkang untuk mengadakan himpunan semalam di Petaling Jaya telah berjaya membohongi sekalilagipengikut beliau di dalam himpunan tersebut. 

Dengan mengatakan bahawa pakatan pembangkang memperolehi undi popular yang melebihi kerajaan Barisan Nasional,  Anwar telah berjaya memperbodoh bodohkan para pengikut pakatan. 

Tapi apa yang Sangkakala ada rasa pelik sikit disini ialah, para pengikut pakatan pembangkang mampu untuk mengikut dan mengiakan segala apa yany diperkatakan oleh Anwar Ibrahim walaupun mereka tahu apa yang dikatakan oleh Anwar adalah bohong semata mata. 

Anwar Sangkakala lihat seolah olah menggunakan ilmu hitam untuk memukau para pengikut pakatan, walau apabpun yang dikatakan oleh beliau semuanya dikatakan benar dan betul oleh pengikut pakatan pembangkang. 

Tapi Sangkakala pernah bertanyakan akan hak ini kepada bekas sahabat Anwar dan beliau mengatakan bahawa Anwar sememangnya mampu untuk memukau sesiapa sahaja yang datang berjumpa dengan beliau.

Bekas sahabat Anwar juga pernah bagi tahu pada Sangkakala jika seseorang yang mahu meninggalkan beliau jika diajak berunding sudah pasti akan melupakan hasrat dan niat mereka untuk berbuat begitu.

Itu sebab Sangkakala kata Anwar macam menggunakan ilmu hitam untuk memukau setiap orang yang berjumpa dengan beliau.