Selasa, 14 Mei 2013

RED BEAN ARMY DIKENAL PASTI

Kantoi lagi sorang cybertrooper DAP, Red Bean Army yang ditaja khas oleh DAP untuk memecah belahkan orang orang melayu dalam laman facebook.
Patut le Sangkakala tengok bila si Dajjal ni keluarkan status dalam facebook lepas tu dia diam tak komen, dia bagi orang melayu bertengkar sesama sendiri dalam status yang dia naikkan dalam laman facebook tu.

Rupa rupanya dia salah sorang cybertrooper DAP yang dibayar, gunakan nama melayu tetapi berketurunan cina dan beragama kristian.

Nampak tak betapa liciknya permainan mereka dalam media sosial, yang kita dama melayu bergaduh tak tentu kira sampai bertengkar bagai nak gila.

Dia pulak diam je sambil tersenyum depan PC dan mengatakan bahawa kita ni bodoh yerperangkap dalam permainan dia.

Agak agak berapa DAP bayar pada dia ni untuk buat keje keje ni kan? Dah tentu lumayan, tapi kalau tau siapa sebenarnya dia ni alamat ruyup kena telanjang.

Biar di tau nasib macam mana bila pelaga orang melayu, yang melayu bengong pula mengiyakan saja apa juga fitnah haram jadah ni, nasib le Melayu bingai yang sokong pakatan pembangkang woiit..esok esok kakau DAP dah berkuasa baru la korang tau langit tinggi ke rendah.