Isnin, 13 Mei 2013

CYBERTROOPER PAKATAN TUNJUK KEBODOHAN

Ni Sangkakala nak tunjukkan satu kebodohan cybertrooper pakatan pembangkang yang mungkin juga digelar selama ni sebagai tentera kacang  merah atau red bean army yang dikatakan pakatlr dalam penyebaran fitnah terhadap kerajaan.

Sangkakala nampak cybertrooper ni memang sangat aktif di alam cyber terutamanya dalam facebook, tapi hari ni dah nampak sangat kebodohan cybertrooper ini apabila fitnah yang ditabur nampak sangat pembohongnya.

Nampka tak dimana bodohnya cybertrooper ni? Beliau mengatakan bahawa beliau makan di kedai penyokong Barisan Nasional dan di kedai twrsebut beliau makan nasi goreng dengan harga RM 8, tapi beliau tidak menyebut apa yang diminta untuk diletakkan dalam nasi goreng tu pun.

Alamak..cai day kantoi..sebab diaorang ni makan pun sama macam tuan guru diaorang gak, depan orang ramai makan sikit nampak jumud, bila di belakang melantak bagai nak gila..ala macam Nik aziz juga la lebih kurang.

Kenapa Sangkakala kata macam tu? Sebabnya nampak tak dia kata kawan dia belanja? Jadi oleh sebab kawan belanja tu mula la order sampai tak sedar diri macam polong tak makan bertahun, tu yang order bagai nak rak tu.

Cuba dia bayar sendiri, mula itu taknak ini taknak silap silap minta kurang pulak lagi,  sudah sudah la tu cai woiitt..makan tu jari darah daging la..kalau kau fitnah tu buat kena makan dengan api neraka je nanti..tapi lupa pulak diaorang ni sekali minta ampun dengan Nik Aziz dah tentu lepas tu nanti maeuk syurga.