Rabu, 8 Mei 2013

KEMANA NIK AZIZ BAWA DUIT 300 JUTA SETAHUN ???

Ini satu lagi bukti dimana bekas Menteri Besar Kelantan tidak pernah mengatakan perkara dimana Tun Dr Mahathir pernah memberikan wang sebanyak 200 ke 300 juta setahun bagi memacu ekonomi negeri Kelantan.

Kenapa Nik Aziz langsung tidak mahu menyebut perkara ini sedangkan bukankah tangan yang menghulurkan bantuan itu dalah tangan uang mulia?

Nik Aziz mungkin merasa malu apabila perkara ini didedahkan kerana beliau seringkali menghentam serta memburuk burukkan orang yang memberikan bantuan untuk negeri Kelantan bangun.

Sampai begitu sekali perjuangan yang dilakukan oleh Mantan Perdana Menteri ini yang kemudiannya dimaki dan dihina oleh Nik Aziz.

Adakah PAS layak untuk digelar sebagai sebuah parti Islam jika pemimpinnya bersikap munafik sebegini?

Pengorbanan yang amat besar Sangkakala kira bagi rakyat Kelantan untuk menilai semula betapa mulianya hati orang yang kamu semua hina selama ini dengan pelbagai hinaan hingga sanggup menhatakan beliau Mahafiraun dan sebagainya, rupa rupanya prang iilah yang membantu dalam menaikkan negeri Kelantan.

Tapi kenapa Nik Aziz diam apabila perkara ini didedahkan oleh orang yang perhi bersama sama beliau berjumpa dengan Tun Dr Mahathir?

Malu untuk menyatakan perkara sebenar? atau cuba untuk menidakkan pemberian tersebut daripada pengetahuan orang ramai khususnya rakyat negeri Kelantan.

Nik Aziz perlu muhasabah diri  beliau sendiri kerana sesuatu kebaikan yang diberikan oleh orang perlu dihargai bukannya di caci maki dengan sewenang wenangnya.