Rabu, 3 April 2013

#BN4Malaysia ZULKIFLI NORDIN BUAT HAL LAGI @NajibRazak

Tak berapa tahun baru keluar parti dan hentam pakatan pembangkang ahli parlimen Bandar Bharu Kulim ni dah buat perangai lagi pulak, saja nak cari pasal le tu.

Dulu lepas keluar dok maki pembangkang bagai nak gila, ni sekarang minta maaf pulak pada Tun Mahathir, kan ke lagi marah Anwar Ibrahim.

Datuk Zul ni duly pernah jadi peguam kepada Anwar semasa beliau didakwa dalam kea liwat.

Sangkakala pernah dengar ceramah yang diadakan oleh Datuk Zul yang mengatakan bahawa semasa Shaiful Bukhari membuat lapiran polis berhububg beliau diliwat, Datuk Zul ada bersama sama Anwar pada ketika itu.

Sebaik sahaja mengatahui bahawa Shaiful membuat lapran polis, muka Anwar terus pucat serta merta dan jadi tak tentu arah, Anwar juga meminta Datuk Zul untuk menempah tiket penerbangan keluar negara pada malam itu juga.

Persoalannya, kenapa Anwar begitu risau ketika Shaiful membuat laporan polis? Sedangkan beliau mengatakan bahawa itu semua adalah jalan untuk menjatuhkan beliau oleh UMNO daj Barisan Nasional hingga baru baru ini bapa Shaiful juga telah berjaya dibeli oleh Anwar Ibrahim untuk membuat kenyataan bahawa kejadian tersebut adalah rekayasa kerajaan.

Datuk Zul juga dilihat antara orang yang paling banyak taju rahsia Anwar dan oleh kerana beliau tidak lagi boleh bertahan dengan segala fitnah yang dilemparkan oleh Pakatan pembangkang terhadap kerajaan, maka beliau bertindakbkeluar dari parti dan menjadi wakil rakyat bebas dengan menyokong kerajaan.