Rabu, 3 April 2013

#BN4Malaysia PAS DIAMBANG PENGAKHIRAN POLITIK

Kalau dah macam ni le gaya pengikut PAS alamat tak lama parti ji berpolitik dalan Malaysia, kalau dulu kita dapat lihat yang mereka berjuang kerana ingin menegakkan agama Islam walaupun agama Islam adalah agama rasmi negara.

Lihat anak muda dalam gambar sebelah kiri, adakah beliau menggantungkan gambar melyu atau gambar kafir didada belaiau?

Kenapa beliau begitu taksub memperjuangkan kematian kafir sedangkan beliau beragama islam?

Maaf kalau ayat Sangkakala agak rasis sedikit kali ini, tapi itu adalah hakikat yang nak sebenarnya.

Mereka (ahli PAS) kini leboh cenderong di latih untuk membela kaum lain berbanding kaum Melayu yang beragama Islam yang mana merka sanggup untuk memohon kepada Allah supaya diturunkan bala dan sebagainya.

Tidakkah PAS sedar bahawa DAP itu boleh dikatakan komunis dan komunis tidak mempercayai tuhan dan oleh kerana itu juga kita dapat melihat dimana Karpal Singh secara terang terangan telah menentang kewujudan negara Islam yang diusulkan oleh PAS sikit masa dulu.

PAS sudah menjadi parti gila kuasa dengan bergembeling tenaga bersama sama DAP dan PKR untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional dan sedangkan kedua dua parti tersebut hanya menjadikan PAS sebagai alat untuk memastikan mereka menang dalam pilihanraya kali ini namun walau apa pun, Sangkakala amat yakin bahawa rakyat Malaysia bijak dalam membuat pilihan untuk menentukan kerajaan.