Ahad, 14 April 2013

#tolakpakatan PEGUAM KATA FITNAH UMNO ???

Biar betul sikit mamat ni nak bercakap kata video Mustafa Ali tu fitnah UMNO, takkan UMNO boleh buat video sex yang macam tu pulak, ishhh..pelik pulak Sangkakala dengan peguam sorang ni (gambar bawah) bila dia kata ini fitnah UMNO.

Kalau dah salah atau tersilap, buat pengakuan kan lebih baik daripada fitnah orang lain dengan mengatakan bahawa mereka penyebar fitnah.

Tapi dah menjadi tangungjawab peguam untuk membela anak guamnya, walau pun salah tetap akan dikataakaan benar dan tidak bersalah.

Daripada apa yang Sangkakala tengok, peguam sorang ni bukanlaah bijak setara mana, walau pun institusi guaman itu adalaah istitusi profesional, namun Sangkakala merasa sangsi dengan profesionalnya peguam yang bernama Asmuni yang juga pengerusi Lajnah undang-undang PAS.

Sudah terang bahawa orang dalam video tersebut ialah Mustafa Ali, takkan nak kata itu fitnah UMNO juga kot, atau mereka (PAS) sendiri sengaja mengeluarkan video yang tersimpan begitu lama untuk mencari populariti sepertimana yang diperolehi oleh PKR melalui video Anwar Ibrahim.

Walaubagai mana sekalipun, seluruh rakyat Malaysia sudah mengetahui bahawa ini adalah sikap yang ditunjukkan oleh pemimpin PAS yang sejak dahulu lagi mempunyai rekod hubungan demi hubungan dengan wanita.

Tetapi apa yang menyedihkan ialah, seorang pegawai dalam PKR yaang baru baru ini disiarkan video sedang melakukan perkara sumbang di dalam pejabat terus dikenakaan tindakan oleh PKR, tetapi apabila video Mustafa Ali didedahkan ianya dikatakan cumaa masalah kecil dan tidak menjadi masalah atau menggugat parti PAS.

Cuba pembaca renungkan, kenapa perlu ada double standard yang semacam itu?

Renung renungkanlah..