Ahad, 14 April 2013

#GE13 CARA PENCACAI PAS MENYELAMATKAN TAUKEH

Punya la terdesak nak menutup kemaluan, oppsss!!! Nak tutup malu, pencacai cybertrooper pakatan pembangkang edit pulak gambar jadi macam yang dibawah, kesian nasib blogger pro pembangkang yang kini sedang menangkis isu video Mustafa Ali.
Kononnya nak kata yang video tu cybertrooper Narisan Nasional buat le tu, tapi nak kata macam mana dah tentu benda tu betul, tak payaah nak defend kalau dah sahih, tapi buat kata Nik Aziz, bukti dari besi takleh terima pakai.

Nak kena ada saksi yang sahih baru boleh, tapi dah lupa kot, saksi yang melihat video Mustafa Ali ni bukan sedikit tapi jutaan orang dalaam Malaysia menjadi saksi yang adegan tersebut dilakonkan oleh Mustafa Ali dan ntah sapa pempuan yang dia kata bini no 2 dia.

Agaknya Mustafa nak tutup juga lagi salah dia tu tapi apakan daya, gelombang video sex beliau lebih hebat dari pada segala tangkisan yang dibuat olejh pakatan pembangkang.

Tapi Sangkakala ada dengar juga ada yang mengatakan bahawa Mustafa sendiri ada berkata bahawa ini adalah kerja orang dalam pakataan pembangkang sendiri yang cuba untuk menjatuhkan beliau dalam politik.

Dah nak dekat PRU baru nak jatuh menjatuh ni, selaalunya pakatan pembangkaang akan mengatakan bahawa Barisan Nasional yang bermasalah tetapi rupanya mereka lebih bermasalah lagi.

Kalaulah parti mereka ini yang memerintah ntah apa la jadi agaknya dengan negara ni.