Isnin, 15 April 2013

#tolakpakatan MUSTAFA ALI BERSUMPAH

Kantoi lagi Mustafa Ali, beriya sangat la Presiden PAS pertahan dia bagai nak gila, tiba tiba dia sendiri buka pekong yang ada, cuba lihat gambar diatas, Tuhan Maha kaya, sekali Dia nak tunjuk apa yang sebenarnya berlaku, Dia buka pintu hati Mustafa Ali untuk pakai baju yang sama semasa di dalam bilik hotel tersebut.

Tapi itu hanyaalah salah satu yang Sangkakala nak tunjukkan, yang sebenarnya apa yang Sangkakala nak dedahkan ialah, kenapa Mustafa Ali tidak berani untuk bersumpah bahawa orang yang didalam video tersebut bukanlah diri beliau dan beliau tidak terlibat langsung didalam video berdurasi 11 minit tersebut.

Mustafa Ali pernah mencabar Ketua Polis Negara untuk melakukan sumpah sedangkan beliau sendiri tidak berani melafazkan sumpah untuk menidakkan beliau sebagai pelaku didalam video tersebut, kenapa begitu agaknya? Selagi Mustafa Ali tidak melafazkan sumpah, selagi itu beliau akan dituduh sebagai pelaku, atau adakah memang benar beliau adalah pelaku dalam video tersebut?

Untuk mendengar cabaran yang dibuat oleh Mustafa Ali, pembaca boleh klik gambar diatas utnuk video cabaran tersebut.

Adakah Mustafa Ali akan terus berdiam diri dan hanya berani mengatakan bahawa semua itu akan dijawab oleh peguam beliau yang juga merupakan Ahli PAS yang mana kita mendengar kenyataan peguam ini bahawa video tersebut adaalaah hasil daripada fitnah UMNO.

Begitu mudah seorang peguam melarikan kes tersebut dari tanggapan umum, dengan menuduh pihak lain menjadi dalang, PAS dan peguam ini mengharapkan agar rakyat akan kembali mempercayai kedudukan mereka yang selama ini dilayarkan dengan imej alim ulama.


Pemimpin PAS bukan baru sekali ini menjadi bahan bualan tentang salah laku mereka bersama wanita, seperti Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu pernah dikaitkan dengan Normah yang juga merupakan isteri kepada seorang ahli PAS di bilik 121 sebuah hotel.

Begitu juga dengan kes yang melibatkan seorang ADUN PAS,  Saipul Bahrin bersama dengan isteri orang didalam gerabak keretapi yang menjadi bualan hangat satu masa dulu.


Tidak lupa juga dengan Salahuddin Ayub yang ditangkap bersama sama seorang perempuan di bilik hotel sekitar jalan pudu hingga nama beliau diletakkan sebagai Din Pudu.


Begitu juga dengan pemimpin parti pembangkang yang lain, Anwar Ibrahim walaupun dibebaskan oleh mahkamah tidak bermakna beliau tidak meliwat Saiful Bukhari kerana pihak mahkamah sendiri ada mengatakan bahawa perkara tersebut ada berlaku tetapi bahan bukti didapati telah tercemar dan itu membolehkan Anwar dibebaskan. Ada juga video yang emnunjukkan bahawa Anwar sedang melakukan hubungan sex bersama dengan seorang wanita yang dikatakan berketurunan cina.


Begitu juga dengan Azmin Ali yang dikaitkan dengan gambar blowjob dalam sebuah tandas rumah tidak lama dahulu, itu juga dikatakan sebagai kerja kerja jahat UMNO dan ianya dipercayai bulat bulat oleh para pengikut pakatan pembangkang

Dan banyak lagi kesalahan prilaku kepimpinan pembangkang yang lain, tetapi itu semua seolah oleh tidak diendahkan oleh pemimpin PAS, dan mereka hanya berdiam diri dalam kes kes tersebut, apakah mereka buta atau sengaja buat buat buta, ataupun mereka pekak atau sengaja buat buat pekak kerana inginkan kuasa memerintah?

Sangkakala rasa sepatutnya mereka ini semua dielakkan dari menjadi pemimpin kerana imej seorang pemimpin itu seharusnya bersih daripada segala perkara perkara mungkar seperti ini.