Selasa, 30 April 2013

#tolakpakatan NURUL IZZAH SILA JAWAB

Tadi Sangkakala masukkan gambar yang dihantar oleh seorang rakan melalui telefon, tapi Sangkakala masih lagi berasa tidak puas hati kerana tidak melihat dengan mata kepala sendiri.

Untung tadi Sangkakala serta rakan pergi makan di salah sebuah gerai di Kuala Kurau dan Sangkakala terjumpa dengan seorang anggota polis.

Sangkakala bertanya sama ada beliau sudah pergi mengundi atau tidak, dan beliau dengan segera menunjukkan jari kiri beliau yang bertanda dengan dakwat.

Sangkakala bertanya lagi jam berapa beliau membuang undi, beliau mengatakan bahawa beliau telah membuang undi pada jam 9.30 pagi tadi dan semasa Sangkakala mengambil gambar ini, jelas menunjukkan jam 9.05 malam dan ianya telah berlaku hampir 12 jam, tapi dakwat tersebut masih lagi melekat di jari beliau.

Jadi disini bagai mana pula Nurul Izzah mengatakan bahawa dakwat tersebut boleh tanggal dengan mudahnya?

Kalau hampir 12 jam dakwat tersebut masih lagi kekal dijari si pengundi, takkan lah ianya mampu dihilangkan dalam masa sejam oleh orang yang dikatakan saksi oleh Nurul Izzah.

Nampak sangat keturunan Anwar ni kaki kelentong orang, buat le macam mana pun kalau dah kaki penipu tu memang kaki penipu juga.

Macam la rakyat Malaysia ni bodoh sangat sampai dengan sewenang wenangnya boleh percaya dengan setiap tuduhan yang beliau serta rakan rakan beliau perkatakan.

Sangkakala nak berpesan kepada Nurul Izzah, jangan sampai nanti hilang wang pertaruhan di Lembah Pantai kerana rakyat sudah muak dan jemu melihat kerenah anak beranak ini yang selalu mencetuskan kontroversi.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: