Sabtu, 13 April 2013

#GE13 #tolakpakatan MUSTAFA ALI AKHIRNYA AKUR

Setelah rakaman video beliau bersama sama seorang wanita dalam sebuah bilik sedang melakukan hubungan sex tersebar kuas akhirnya Setiausaha Agung PAS,  Mustafa Ali mengaku bahawa orang yang didalam gambar tersebut adalah beliau.
Walau pun begitu masih ada pula yang kata itu video edit yang dilakukan oleh orang UMNO dan Barisan Nasional.

Agaknya la, kalau video boleh dibuat atau diedit sudah tentu ramai pelakon pelakon lagenda yang telah meninggal dunia dapat dihidupkan kembali melalui filem yang ditayangkan.

Punyalah bodoh juak juak pencacai Pakatan Pembangkang ni, dah terang terang itu video Mustafa Ali dan jelas sekali itu wajah beliau mereka masih lagi mahu menidakkan kenyataan.

Dan apabila Mustafa Ali mengaku dan mengatakan bahawa ianya adalahbkesilapan beliau serta tidak mencerminkan kepimpinan PAS baru le nak senyap puak puak yang cuba nak defend tak tentu kira ni.

Tapi kenyataan tidak melanbangkan kepimpinan parti tu macam mana sebab Mustafa Ali ni pemimpin tertinggi dalam PAS?

Dengan memegang jawatan setiausaha agung jelas menunjukkan bahawa pemimpin PAS tidak mempunyai akhlak yang sempurna yang membolehkan mereka ini duduk menjadi pemimpin.

Dan satu lagi persoalannya ialah bagaimana pula dengan kes kes pemimpin PAS yang lain, yang mana mereka mereka ini juga pernah melakukan perkara sama tetapi tidak mempunyai rakaman vudeo.

Walaupun begitu, mereka mereka ini pernah ditangkap dan ianya juga telah tersebar, adakah itu juga tidak melambangkan kepimpinan PAS?

Yang sebenarnya itu adalah ayat untuk melepaskan diri dan menunjukkan bahawa pemimpin PAS itu baik walaupun ianya tidak begitu.

Kepada para pengundi fijir fikirkanlah, adakah pemimpin yang begini kita mahukan? Pemimpin begini kalau kita angkat sebagai pemimpin rakyat, sudah pastinya nanti akan membawa musibah kepada kita semua.