Rabu, 3 April 2013

#BN4Malaysia AJARAN PAS YANG MELAMPAU @tunfaisal

Dalam kata mahu mengakkan syiar Islam, mereka (PAS) sanggup melatih ahli mereka untuk menjadi penggaganas dengan cara memanipulasi minda para pengikut hingga menjadi begitu taksub akan perjuangan mereka.

Itu pengakuan yang dibuat oleh cikgu Non sendiri, seorang ahli PAS seumur hidup yang kini menyesali apa yang telah terjadi dan kini beliau cuba untuk memperbetulkan keadaan dengan menulis beberapa buah buku antaranya 'air mata memali' dan 'kafirkah aku'.

Buku buku ini sebenarnya bukanlah untuk menghentam sesiapa tetapi ianya adalah untuk memberi kesedaran kepada semua ahli ahli PAS bahawa apa yang diperjuangkan oleh mereka adalah sia sia sahaja.

Takkan cakap orang lama pun susah nak percaya sedangkan cikgu Non adalah orang yang boleh dikatakan berpengaruh satu masa dulu.

Penulisan beliau juga dilihat amat menraik dan oleh kerana pembongkaran tentang kebenaran ini dilakukan oleh beliau, maka buku kafirkah aku diharamkan oleh presiden PAS darupada dimiliki oleh ahli ahli PAS.

Dimana kebebasan untuk bersuara dan dimana pula keikhlasan PAS selama ini? Adakah ianya dicanang semata mata untuk menutup kesalahan dan kesilapan meraka yang bergelar pemimpin?

Cikgu Nin sampai danggup mengataakan bahawa beliau satu masa dulu memang pernah mahu membunuh Tun Mahathir kerana apa? Kerana terlaku taksub dengan PAS yang berjaya menguasai minda beliau.

Tapi alhamdulillah, perkara tersebut tidak berlaku kerana Allah SWT mahu menunjukkan siapa itu PAS yang sebenarnya dan sekiranya Cikgi Non tidak dihalang oleh Allah untuk membunuh Tun Mahathir sudah pasti sampai ke hari ini kita semua masih tidak tahu apa yang terjadi di sebalik kejadian memali.