Isnin, 25 Februari 2013

NASIB MALANG PAS ADA TIMB PRESIDEN BANGANG

Malang sekali PAS kerana memiliki seorang Timbalan Presiden bangang macam Mat Sabu.

Dengan mengatakan bahawa pakatan pembnagkang sudah mempunyai calon Perdana Menteri dan akan beluam tiba masanya untuk diumumkan adalah dilihat seperti lawak badut yang mampu membuat orang tersenyum dan ketawa.

Semua rakyat Malaysia mengetahui sekiranya Pakatan memengangi pilihanraya akan datang yang akan menjadi Perdana Menteri adalah Anwar dan ini berikutan sokongan yang diberikan oleh DAP selama ini.

Walaupun ada usul semasa muktamar PAS baru baru ini untuk meminta supaya Hadi Awang diletakkan sebagai calon Perdana Menteri dan lebih layak berbanding Anwar Ibrahim.

Namun adakah layak Hadi Awang menjadi Perdana Menteri, dengan amanat yang pernah dikeluarkan sehingga menjadi igauan ngeri beberapa keluarga yang kehilangan orang yang tersayang dan pelbagai lagi masalah berikutan amanat beliau.

Begitu juga dengan Anwar ibrahim, adakah beliau layak sebagai Perdana Menteri dengan skandal skandal liwat dan sebagainya yang pernah menjadi liputan luas diseluruh negara.

Begitu juga dengan pemimpin DAP yang secara perundangan mengikut perlembagaan negara yang memerlukan seorang Perdana Menteri itu seorang melayu islam.

Jadi kalau mengikut semua yang Sangkakala tulis diatas, tidak menampakkan seorang pun dari mereka yang layak untuk menerajui negara sebagai Perdana Menteri.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: