Rabu, 27 Februari 2013

UMB GEMPUR PERAK ???

Unit Media Baru yang telah mencetuskan satu revolusi baru di alam cyber bagi membantu kerajaan Barisan Nasional untuk terus menerajui negara ini.

Kalau dulu UMB tidak didedahkan walaupun sudah bertapa di negeri Perak, namun oleh kerana beberapa faktor maka UMB Perak didedahkan.

Dengan berbekalkan pengalaman dan kebolehan masing masing pasukan ini mampu untuk menggempur pertahanan cybertrooper pembangkang di negeri Perak dalam menangkis fitnah sert tohmahan yang dilemparkan.

Cybertrooper proPR kini dilihat sudah mula kelihatan kehilangan punca apabila serangan dan pertahanan yang dilakukan oleh UMB Perak.

Cetusan idea dan ransangan yang diberi oleh Pengerusi UMB Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia menyemarakkan lagi kemaraan para cybertrooper proBN di negeri Perak ini.

Diharap cybertrooper proPR akan lebih berhati hati dalam mengeluarkan setiap perkara atau isu berkenaan Barisan Nasional di negeri Perak kerana pasukan ini akan berganding bahu untuk mempertahankan Menteri Besar dan kerajaan yang ada kini.

Lagi berita dan gambar tentang UMB Perak di blog rakan blogger Sangkakala, sila klik untuk bacaan lanjut.

http://bit.ly/13jP2c7

http://bit.ly/YzGmXa




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: