Khamis, 25 September 2014

#bodoh ZURAIDAH MAK LAMPIR TERLUPA SIAPA PAS

Agaknya memang dah dilahirkan ke dunia ni dengan kebodohan tahap cipan si Zuraidah ahli parlimen Ampang ni.

Kata nak bagi exco ehsan pada PAS sebab tak menyokong Wan Azizah sebagai Menteri Besar di Selangor, persoalannya sedar ke Mak Lampir ni siapa PAS?


PAS dalam PRU yang lepas telah memenangi 15 kerusi pilihanraya di Selangor dan kalau mengikut adatnya, PAS lebih berhak keatas kerusi Menteri Besar Selangor dan bukannya PKR.

Tapi Zuraidah mengeluarkan kenyataan seolah olah PKR menang besar di Selangor hingga boleh menolak parti yang mempunyai kerusi lebih besar berbanding mereka.

Zuraidah ni memang tak pernah sedar diri dari dulu sampai kita dapat melihat beberapa kebodohan yang pernah ditonjolkan oleh beliau yang membuatkan kadang kadang kita tertawa geli hati melihat mak lampir ni buat lawak.

Orang orang PAS pulak tak pernah ke nak teringat untuk menuntut kerusi Menteri Besar tu atau mengiyakan sahaja bahawa kerusi ehsan sebagai exco diberikan kepada PAS?

Ada kemungkinan juga puak puak PAS di Selangor memang tak bertelor, dengan UMNO cukup berani tapi bila kena batang hidung sendirk semua senyap sunyi.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa panggil mak lampir ..?

Tanpa Nama berkata...

sabun sahabat lampir. muka ahli neraka

Tanpa Nama berkata...

hancur mak lampir main sabun dgn mat sabun, muka jadi kusam dik penangan batman.

Tanpa Nama berkata...

parti tiada maruah suka kena tggong dan di ..... oleh agenda si kunyit dan si ais cream. saat selangor akan hancur akan datang , talkin utk ais cream