Selasa, 2 September 2014

RAFIZI RAMLI GAGAL MENCARI KEDUDUKAN BALAI POLIS #langkahkajang #sultanmurka

Lebih kurang 2 minggu lepas, satu dokumen yang dikatakan sebagai dokumen Langkah Kajang yang dicipta oleh Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli telah tersebar luas di dalam media sosial dan ramai dikalangan pengguna laman laman sosial tersebut terkejut dengan kehadiran dokumen yang dianggap rahsia tersebut.

Namun apa yang berlaku adalah seperti biasa dimana Rafizi Ramli akan mengatakan bahawa beliau tidak mengetahui akan dokumen tersebut dan menafikan bahawa ianya adalah dari parti PR.

Maka ramailah para pengguna meida sosial terutama facebook meminta supaya Rafizi Ramli membuat laporan polis berkenaan dengan perkara tersebut jika benar ianya adalah palsu.


Namun setelah 2 minggu berlalu, pengguna laman media sosial masih lagi tidak mendapat jawapan daripada apa yang sepatutnya dilakukan oleh Rafizi iaitu laporan polis.

Agaknya Rafizi tak jumpa dimana Balai Polis yang berdekatan dengan kawasan Parlimen Pandan almaklumlah, sudah menjadi kebiasaan Wakil Rakyat PR, lepas menang hilang le rupa, nak mengundi nanti baru datang balik.

Berbalik kepada laporan polis tadi, Rafizi mengatakan bahawa pembongkaran dokumen tersebut merupakan satu fitnah tetapi seperti biasa, Rafizi akan selalu mengatakan bahawa apa sahaja yang berkaitan dengan beliau merupakan fitnah dan apabila dicabar, maka budak lembut ni akan mendiamkan diri sampailah orang lupa apa yang dia dah buat.

Sikap haram jadah ni dah menjadi amalan dan mainan si lembut ni dari dulu lagi dan adalah tidak mustahil akan ada lagi fitnah yang akan dilemparkan kepada sesiapa sahaja.

Dokumen yang disebut sebutkan juga Sangkakala dengar ada unsur unsur hasutan dan jika benar begitu, Sangkakala rasa pihak berwajib perlu untuk melakukan sesuatu demi untuk kesejahteraan semua.



Tiada ulasan: