Jumaat, 19 September 2014

BLOGGER OUTSYEDTHEBOX CUBA PECAH BELAHKAN UMNO #haramjadah

Menarik sekali cara penulisan yang digunakan oleh sorang blogger ni, mungkinkah untuk mencari publisiti tanpa melihat realiti atau mencari kewajaran serta kebenaran sebenar.


OutSyedTheBox telah mengatakan bahawa daripada 191 orang ketua UMNO bahagian hanya 70 orang yang hadir itu pun bukan semuanya ketua bahagian dan ada dikalangan mereka hanya menyandang jawatan cuma sebagai AJK bahagian.

Baca DISINI....

Menurut penulis ni, beliau mendapat berita hingga tertulisnya artikel tersebut adalah dari kalangan MT sendiri tapi adakah ianya benar seperti yang dimaksudkan dan ditulis?

Jawapannya ialah tidak sama sekali kerana orang yang mengatur pertemuan itu sendiri mengesahkan bahawa 170 orang ketua bahagian dari 191 bahagian menghadirkan diri.

Apa semua ni bro? Nak pecah belahkan UMNO ke atau nak cari publisiti lebih?

Siapa yang kata cuma 70 yang hadir tu atau spekulasi semata mata untuk memberikan persepsi buruk keatas Perdana Menteri?

Seorang lagi Timbalan Menteri juga mengatakan perkara sama dimana 17o orang ketua bahagian yang hadir dan perjumpaan tersebut dibuat atas permintaan ketua ketua bahagian sendiri kerana mereka ingin mendapatkan sendiri penjelasan tentang beberapa isu dari Perdana Menteri sendiri dan dari apa yang Sangkakala tau, semua ketua UMNO bahagian berpuas hati dengan penjelasan yang dilakukan oleh Perdana Menteri kepada mereka.

Jadi dimana timbul sampau 121 orang ketua bahagian tak berpuas hati ni? Jangan main serkap jarang je bro, siasat dulu baru le tulis.

Sebagai blogger yang berpengalaman rasanya OutSyedTheBox ni mesti tau cara menulis dengan tertib dan bukannya cuba memecah belahkan UMNO dan seolah olah melaga lagakan pemimpin tertinggi dengan pemimpin di peringkat bahagian.

Ada lagi rupanya yakpursalam macam blogger sorang ni.

Nanti Sangkakala sambung lagi ye..kita tengok apa respon blogger lama yang hebat ni.




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tolong boikot blogger pukimak outsyedthebox ni!!
Blog mamat laknat ni dari dulu lagi asyik menghentam kerajaan. Dia ni lebih kepada ANTI-UMNO dan ANTI-BN. Kalau tulis pasal luar negara, blog dia adalah ANTI-ISLAM dan hanya merendah rendahkan Islam dan negara2 Islam lain.

Dia ni memang PUKIMAK. Memalukan kaum SYED je!

Tapi dia pandai bodek dan meletakkan blog2 yang macam "neutral" bila dia nak request untuk dipautkan kepada blog2 pro-BN. Bila dah dipautkan, dia mula lah buat taik balik dan menyebarkan artikel2 pukimak beliau.

Dia ni dah macam ejen subversif YAHUDI! Macam AL JUBURI!

Tanpa Nama berkata...

Sumber outside the box : "i cant tell the cabinet member".. Let me tell.. The 120 ketua bahagian who are not attend is it YB Khairy Jamalludin that time. That the point outside the box try to spark it green light by YB KJ

Tanpa Nama berkata...

*is with YB KJ.. Typo

Tanpa Nama berkata...

Padan lah kan muka KANGKUNG tu...Kalau 120 org tu ikut Kimak Jamaludin tu maknanya semua diorang tak respect presiden ler... tu pun nak ajar ke? Benda tu bukan perhimpunan kat pasar borong ler MANGKUK!!!

Tanpa Nama berkata...

Ketua Bhg dan konco2nya semua XDE TELOR!!! Dasar KAKI AMPU!!! SIAL PUNYA MELAYU...