Rabu, 8 Mei 2013

PEMBANGKANG NAK MINTA AMERIKA BATALKAN PILIHANRAYA

ni Sangkakala nak tanya pada puak pembangkang ni, apa cerita sampai nak minta Amerika campurtangan dalam urusan pilihanraya negara kita ni? Dah takde benda lain nak buat ke?

Yang gelaknya pulak, Amerika siap ucap tahniah pada Perdana Menteri atas kemenangan Barisan Nasional sebagai kerajaan selepas pilhanrqya baru baru ini dan Amerika mengesahkan bahawa ini adalah pilihanraya yang telus.

Apa le punya bangan puak pakatan pembangkang sampai nak heret orang kuar untuk masuk campur dalam urusan negara sendiri.

Kadang kadang pelik juga dengan perangai Anwar Ibrahim yang tak reti nak terima keputusan dari rakyat sedangkan dia sendiri yang terpekik terlolong menyebut suara rakyat.

Apa punya orang pun tak tau la dia ni, makin tua makin menjadi pulak perangai, tak terima ketentuan ke pakatan pembangkang dah kalah atau lepas ni susah nak nyanyi lagu tanya sama Najib?

Apa yang penting kini kerajaan perlu melunaskan segala apa yang dijanjikan oleh mereka dan jangan dilayan sangat kehendak pembangkang yang gila kuasa ni.