Sabtu, 6 April 2013

LAGI SEKALI WAN AZIZAH KENA MAIN

Kesian tengok Wan Azizah apabila dikatakaan tidak jadi bertanding di Selangor gara gara Azmin Ali yang berkehendakkan jawatan Menteri Besar negeri itu.

Azmin pun pandai juga, kalau Wan Azizah bertanding di Selangor alamat melepas le dia dengan jawatan yang diidam idamkan selama ni.

Lagi pun Azmin nak balas dendam pada Khalid yang dikatakan menjadi dalang dalam penyebaran gambar blowjob beliau seperti yang Sangkakala masukkan diatas.

Dengar cerita Azmin akan menendang Khlaid sebagai exco itu pun kalau Azmin rasa masih nak pakai si gagap ni dalam kerajaan negeri, atau pun susah susah sangat kot mungkin juga Azmin akan biarkan Khalid terkontang kanting sebagai ADUN biasa.

Tapi rasanya kali ni Azmin makan nasi bungkus di Selangor sebab anak anak Selangor pun dah lima tahun sabar dengan kerenah pakatan pembangkang yang dilihat tak bawa apa apa kemajuan untuk negeri tersebut.

Yang ada hanyalah pencairan aset kerajaan negeri yang ditukar kepada tunai supaya menunjukkan bahawa kerajaan negeri mendapat keuntungan daripada kebijaksanaan pakatan pembangkang memerintah.

Tapi bukan semua anak Selangor bodoh, mereka juga mampu untuk melihat sejauh mana kemajuan yang dibawa oleh pakatan pembangkang di negeri itu.

Jadi kepada Azmin bersiap sedialah untuk menjadi ketua pembangkang di Selangor, itu pun kalau menang di tempat beliau akan bertanding nanti, kalau tidak pun duduk di rumah dan sesekali jenguk jenguklah mak tom di rumah, jangan jadi anak derhaka sangat.
\