Jumaat, 12 April 2013

#GE13 LAGI VIDEO PENUH MUSTAFA ALI TERSEBAR

Baru je Sangkakala terniat taknak bercerita pasal kisah video sex yang melibatkan Datuk Mustafa Ali dengan seorang wanita dalam bilik yang kemungkinan bilik sebuah hotel.

Tapi tiba tiba Sangkakala terima pulak gambar dibawah dan sebuah laman blog pun telah mengeluarkan video sex tersebut.

Adakah ini yang menjadi kebanggan PAS selama ni?

Dulu dalam video Anwar Ibrahim, Nik Aziz kata bukti besi tidak bileh diguna pakai dan satu lagi gambar hitam putih, tapi kali ni nampaknya video tersebut bukan hitam putih tapi berwarna.

Memang jelas gambar dan video tersebut menyerupai wajah Datuk Mustafa Ali cuma wanita yang bersama beliau tidak dapat di pastikan siapa.

Adakah beliau melanggan pelacur untuk memuaskan nafsu serakah?

Dalam usia yang sudah di ambang senja masih lagi bernafsu untuk berzina seperti itu dan bukan hanya kali ini pemimpin PAS melakukan perkara terkutuk seperti ini malah ianya sudah banyak kali didedahkan.

Kisah kisah seperti Mat Sabu, Badrul Amin, kisah dalam keretapi dan pelbagai lagi telah didedahkan namun pemimpin PAS masih mengatakan bahawa mereka ini tidak bersalah dan apa yang lebih menyeronokkan lagi ialah apabila Nik Aziz dengan bangganya mengatakan bahawa mereka ini telah diampunkan.

Dalam kisah video Mustafa Ali ini adakah Nik Aziz akan mengatakan bahawa ianya juga satu lagi konspirasi Barisan Nasional untuk menjatuhkan pemimpin mereka sedangkan memang itu adalah sikap yang disimpan selama ini.

Kita semua perlu menilai kepimpinan dalam parti pembangkang ini, sudah terlalu banyak kisah aib yang dilakukan oleh nereka tetapi mereka masih mengatakan seolah olah mereka pemimpin yang bersih dan suci.

Lupa pulak Sangkakala, kalau nak tonyon video penuh pembaca boleh klik pada gambar diatas tu dan nilaikan sendiri kepimpinan mereka.