Jumaat, 12 April 2013

#tolakpakatan #GE13 KHALID DAH HILANG AKAL

Dalam ceramah yang diadaakan oleh Khalid Ibrahim di Bandar Tun Razak baru baru ini jelas menunjukkan bahawa si gagap ni nak kelentong pengundi kat situ.

Ada ke dia kata pakatan pembangkang boleh menang 215 kerusi parlimen, lepas tu siap kata itu kajian dari universiti pulak lagi, dah hilang akal apa si gagap ni?

Agaknya Khalid mimpi kot masa laporan kajian tu datang, oleh kerana dah tak berapa nak betul kepala otak dia, jadi nak bezakan mimpi dengan realiti pun dah tak mampu.

Universiti mana yang Khalid maksudkan ni? Cuba bagi tau sikit, nak juga tengok penyelidik dan penganalisa bodoh mana yang buat kajian tu.

Kerusi Parlimen cuma ada 222 dan kalau pakatan pembangkang menang 215, takkan Barisan Nasional hanya menang 7 kerusi? Tak pun Khalid saja nak spin kajian ni, mungkin juga kajian tu menjurus kearah pakatan pembangkang yang bakal mendapat 7 kerusi dan 215 lagi dimiliki oleh Barisan Nasional.

Mari kita cabar Khalid untuk buktikan laporan mana dan dari mana (ikut macam cara Anwar bercakap) laporan tersebut di perolehi dan kalau Khalid gagal untuk membuktikannya memang sah sangatlah PKR itu adalah parti kelentong rakyat.