Rabu, 10 April 2013

#GE13 ANWAR MENGAMUK DALAM SIDANG MEDIA

Ini ada satu lagi berita yang mana setelah beigut lama video Anwar bersama dengan Chinadoll dikeluarkan oleh trio Datuk 'T' namun ianya masih belum lagi dijawab oleh Anwar hingga ke hari ini, persoalan demi persoalan diajukan namun tiada satu pun jawapan yang menunjukkan bahawa akan ada jawapan yang diterima, malah pihak wartawan yang bertanyakan soalan dibentak dengan mengatakan bahawa mereka adalah perkakas kepada UMNO dan Barisan Nasional.

Klik gambar dibawah untuk melihat bagaimana Anwar membentak apabila ditanyakan tentang jam tangan omega.


Tidakkah Anwar tidak merasa malu kerana membentak seorang wanita yang bekerja sebagai wartawan yang memerlukan jawapan dari seorang pemimpin pembangkang.

Adakah ini ciri ciri seorang pemimpin yang dikatakan bakal menjadi Perdana Menteri Malaysia?

Seorang pemimpin yang dilihat langsung tidak mempunyai integriti dan tanggungjawab.

Di negara barat, pemimpin yang telah dapat dibuktikan perlakukan moralnya yang rendah tidak akan diterima sebagai pemimpin, itu adalah sebuah negara maju dan bukan yang sepatutnya tidak mengambil kira tentang perlakuan pemimpin mereka.

Tapi apa yang terjadi ialah, para pengundi di negara negara barat tidask akan menerima pemimpin mereka yang bermasalah dan yang tidak mempunyai akhlak.

Tapi di Malaysia pula lain pendekatannya dimana pemimpin parti islam sendiri menyokong perlakukan pemimpin yang mempunyai masalah moral walaupun telah jelas ianya dibuktikan.