Ahad, 10 Ogos 2014

RAFIZI JAMBU FTNAH PAS !!! TAKKAN PAS NAK DIAMKAN DIRI !!! #sultanmurka #langkahkajang

Nampaknya lembu suruhan Anwar Ibrahim ni dah mula nak buat fitnah ke atas PAS dengan mengatakan bahawa PAS yang minta supaya Khalid Ibrahim selaku Menteri Besar Selangor ditukar dengan orang lain.


Demi untuk mencapai matlamat PKR untuk meletakkan Wan Azizah sebagai Menteri Besar Selangor yang baru menggantikan Khalid Ibrahim, maka jambu kepunyaan Anwar Ibrahim ini akan memfitnah sesiapa sahaja termasuklah parti yang bersama sama dengan mereka selama ini.

Dan kali ini nampaknya kepimpinan PAS di Selangor menjadi sasaran fitnah yang dilemparkan oleh Rafizi sotong dengan mengatakan bahawa pimpinan PAS yang paling banyak membuat aduan kerana tidak berpuas hati dengan kepimpinan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor dan permintaan untuk menggugurkan Khalid juga datangnya dari PAS.

Wahhh..PAS pulak nak kata apa lepas ni? Nak saman Rafizi lembut atau PAS masih lagi nak berlembut dan mengiyakan apa yang disebut oleh Rafizi?

Tapi Sangkakala hairan juga, kalau PAS yang tidak berpuas hati dengan Khalid, kenapa PAS juga yang menyokong Khalid agar kekal sebagai Menteri Besar?

Apa yang berlaku sebenarnya disini ialah, si Lembut bernama Rafizi ni cuba nak meraih simpati dari ahli PAS dengan mengatakan kepimpinan PAS yang minta Khalid digugurkan dan satu persoalan untuk Rafizi, sejak bila PKR ikut saranan dan ikut telunjuk PAS? Sedangkan kita semua tahu bahawa setiap kenyataan atau aduan PAS kepada PKR dan DAP, takkan ada apa apa maklum balas, jadi disini nampaknya si Rafizi atau lebih dikenali sebagai Rafizi Sotong kantoi sudah.




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alahai, orang2 PAS yang buat aduan tentang TSKI tu sapa? Segelintir anggota2 kafir PAS seperti khalid GEREJA, mahfuz, husam dan geng2 kafir yang lain. Tak puas hati pasal isu arak, kalimah Allah, bible, etc etc.

Labu8455 berkata...

Kalau setakat Khalid Samad dengan Si Hanipa Mydin itu dianggap sebagai "pimpinan" PAS oleh Rafizi Jambu maka betul lah tu

Tanpa Nama berkata...

Artikel | 6 sebab mengapa PKR perlu kekalkan TSKI sbg MB Selangor.
1) Hal melibatkan PKR sendiri, yg patut DSAI ingat jasanya wahai Datuk Seri! TSKI telah berjaya menyelamatkan premis HQ PKR dari dilelong oleh pihak bank, yg mana PKR telah menandatangani perjanjian sewaan bangunan 5 tingkat Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya dgn bayaran sewaan bulanan sebanyak RM 20,000 sebulan. Namun begitu, tunggakan yg mencecah setinggi RM 600,000 setakat Jun 2011, pihak Affin Bank bertindak untuk melelong bangunan itu. Maka dtglah seorang hamba Allah yg juga ahli seumur hidup PKR memberi SUMBANGAN PERIBADI bg menyelamatkan HQ PKR itu dari dilelong sbyk RM 4,600,000.00 dan membolehkan PKR mebeli dan memiliki bangunan itu. Hamba Allah itu adalah TSKI!!!
2) Masalah yg dihadapi oleh PKR ini adalah tidak reti urus tadbir kewangan parti sehingga sekali lg bangunan HQ PKR hendak dilelong. Kali ini melibatkan HQ PKR Selangor sendiri, negeri yg DSAI nak cuba nasib jd MB tu...bangunan itu telah disita akibat gagal membayar sewaan bulanan sehingga tertunggak berbulan lamanya. Tanpa ramai manusia tahu sama ada org PKR malah jauh sekali YB Hanifa Mydin nak tahu...sekali lg muncul manusia yg org gelar dgn gelaran 'gagap' itu utk membantu dgn kos SENDIRI hasil dari titik peluhnya mencari rezeki utk keluarga tp yg dibantunya adalah utk parti kesayangannya walaupun partinya nk jatuhkanya! Adakah YB Khalid Samad tahu??? Tentu tahu tp diamkan shj.
Baca seterusnya…
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=News&file=article&sid=6409
Walaupun beliau sering dilabel sbg "kedekut" tp dgn sedikit nukilan sy di ats dpt membuka mata dan minda rakyat Selangor utk tahu apa yg perlu dikedekutkan dan apa yg perlu diberi infaq.
Kerana belum tentu semua MB atau pemimpin sanggup berhabis jutaan ringgit utk partinya jika dia tahu partinya sendiri tikam belakangnya!!!

Tetapi itulah Tan Sri Khalid Ibrahim.

Moga Selangor terus maju, makmur, aman dlm naungan Allah s.w.t.

Lt(B) Kamaruzaman Ahmad Nor
Saujana Rawang, Selangor.
11 Syawal 1435 h / 07 Ogos 2014

Kesimpulan: Kalau Macam nie BESAR JASA pon PKR dan DAP TAK PANDANG, kata Masih Tak Betul, Tak dengar arahan Parti, Tak Telus dsbnya… jadi yang lain dlm PKR dan DAP Cuma Hampeh, Sampah Masyarakat, Malaun Yang Nak Merompak Kekayaan di Negeri Selangor.. LUU PIKIR LAA SENDIRI…Keadilan Jenis Apa yang Kamu nak Tegakkan??? Apalagi UMNO yang Puluhan Tahun Membela Nasib Rakyat?

Tanpa Nama berkata...

KEADILAN UNTUK KEZALIMAN..