Sabtu, 4 Mei 2013

#tolakpakatan RUSUHAN SUDAH DIRANCANG OLEH PAKATAN SEKIRANYA KALAH

Ini ada bukti yang menunjukkan bahawa satu perancangan telah dibuat oleh Pakatan Pembangkang yang mana mereka akan melakukan rusuhan sekiranya mereka kalah dalam pilihanraya kali ini.

Perkara seperti ini sepatutnya tidak berlaku dalam negara kita memandangkan negara ini adalah sebuah negara demokrasi yant aman dan damai.

Dengan surat yang dikeluarkan oleh PKR serta satu surat yang telah dihantar melalui email, jelas membuktikan bahawa mereka akan melancarkan Malaysiaspring di Malaysia.

Adakah ini mentaliti yang mahu digunapakai oleh pakatan pembangkang yang sengaja mahu mencetuskan huru hara serta kacailu bilau demi untuk mendapatkan kuasa.

Rakyat seharusnya sedar dengan apa yang dirancngkan oleh mereka dan tidak juga mustahil jika mereka memerintah maka banyak perkara yang tidak sepatutnya akan berlaku.


Siapakah yang bernama Abdul Rahim Ghouse ini yang dilihat sebagaibperancang dalam semua kejadian yang akan dilakukan oleh pakatan pembangkang?

Sama sama kita nantikan apa yang bakal berlaku jika mereka mengalami kekalahn, tetapi Sangkakala amat yakin dan percaya bahawa kerajaan Barisan Nasional sentiasa akan memastikan negara ini berada dalam keadaan selamat dan aman.

Tidak akan ada apa apa perkara buruk yang akan melanda negara sekiranya Barisan Nasional di beri mandat untuk terus meme4intah negara dan sudah pasti segala kebajikan rakyat akan diambil kira.