Sabtu, 4 Mei 2013

#tolakpakatan PAS KHIANATI PAKATAN KERANA SKANDAL SEX

Ishhh..ishhh..ishhh..sampai macam tu sekali PAS buat katana pakatan pembangkang? Kalau dah suruh undi calon PAS sahaja, calon parti lain macam DAP dan PKR macam mana pulak?

Macam ni kata bersatu? Bersatu yang macam mana maksud mereka ni, atau mungkin Stopa Ali rasa orang dalam PKR dan DAP dah main dia dulu kot, tu sebab dia keluarkan surat macam tu nak balas dendam.

Sangkakala ada juga terdengar bahawa video Stopa tu dikeluarkan oleh pakatan pembangkang itu sendiri dengan niat dan tujuan untuk menjatuhkan Stopa Ali.

Jadi agaknya mungkin kerana itu Stopa naik angin dan terus bermesyuarat supaya ahli PAS jangan undi calon lain selain dari PAS, ini bermakna kalau di satu kawasan DUN atau Parlimen itu tiada calon PAS bertanding, jangan undi lain lain calon.

Tapi takkan nak suruh pengundi tu duduk diam je kat rumah tanpa keluar mengundi.

Sangkakala berpendapat, Stopa ni saja je main wayang supaya tak nampak ketara sangat, jika para pengundi ahli PAS keluar mengundi dan di kawasan tersebut tidak ada calon PAS bertanding, apa kata kalau pangkah je kat Calon Barisan Nasional, kan ke mudah?

Lagi pun kerajaan ni dah terbukti berjasa dan penuh dengan kebaikan serta kebajikan dan memberikan kemajuan untuk Malaysia serta rakyat, jadi tak perlu lagi kita menoleh ke belakang, bertanya kepada kawan atau saudara mara, tepuk dada tanya selera.

Undi adalah hak kita, hak dimana nasib anak cucu kita di masa hadapan, jangan sekali kali kita mencuba cuba untuk memperjudikan nasib mereka.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone