Isnin, 1 April 2013

#BN4perak MP PARIT BUNTAR PEGI MANA @ZambryAbdKadir @tunfaisal @azwanbro @hairul_own @Muaamarghadafi

Petang tadi hujan lebat melanda Parit Buntar dan apa yang Sangkakala nampak ialah kejadian banjir kilat yang dikatakan kerap melanda di sektar kawasan Taman Kerian Permai fasa 1.

Menurut seorang penduduk kejadian banjir kilat ini memang kerap terjadi tambahan pula jika hujan lebat.

Beliau yang tidak mahu namanya disiarkan juga berkata beliau sendiri pernah bertemu dengan Ahli Parlimen Parit Buntar Yb Mujahid Yusof Rawa tetapi hingga kini masih tiada apa apa tindakan yang diambil.

Apa dah jadi ni YB? Takkan masalah rakyat yang macam ni pun YB tak mampu untuk selesaikan.

Sia sia sahaja penduduk Parit Buntar yang mengundi beliau dalam PRU12 yang lalu kalau masalah rakyat yang macam ini tidsk mampu diselesaikan.

Dengan nada kecewa brader tadi kata kat Sangkakala yang YB Mujahid hanya dstang untuk mencari undi, selepas pilihanraya perkara seperti ini akan dibiarkan dan rskyat akan terus menjadi mangsa.

Kalau dah rasa tak mampu untuk menjadi pentadbir yang mampu untuk memberi keselesaan kepada rakyat, Ssngkakala rasa lebih baik jangan jadi wakil rakyat, sebabnya bukan apa, kesian pada rakyat yang mengharapkan seorang pemimpin yang bertanggungjawab.

Tapi Sangkakala tengok lagi, banyak sudsh yang dilakukan oleh pemimpin Barisan Nasional kepada rakyat sedangkan Barisan Nasional tidak memenangi pilihanraya yang lalu.

Jadi pengundi Parit Buntar kena fikir fikir kan semula untuk memberikan undi kepada pakatan pembangkang,  kerana mereka ini Sangkakala tidak nampak akan menjalankan tanggungjawab dengab  baik.