Khamis, 10 Julai 2014

NAK BERNIAGA DALAM INTERNET TAPI BODOH !!!

Sangkakala terbaca dalam sebuah laman blog mymediahubonline.blogspot yang menunjukkan satu print screen kebiadaban seorang peniaga baju dalam laman sosial facebook mengherdik pelanggannya.


Apa la salahnya kalau dijawab elok elok, Sangkakala tengok pelanggan tu takde pulak bertanya yang bukan bukan, cuma bertanya minta kepastian, itu pun nak melenting ke? Macam mana nak maju kalau dah berperangai macam tu?

Dalam perniagaan, kerenah pelanggan perlu ditangani dengan berhemah untuk memastikan pelanggan boleh memberikan keuntungan kepada perniagaan kita dan bukannya seperti yang dilakukan oleh peniaga Baju Kurung Ekslusif ni.

Eksklusif sangat ke sampai nak herdik oramg macam tu sekali? Atau gah oada nama tapi kualiti entah kemana.

Bukan hanya kualiti barang dagangan sahaja yang diambil kira, tapi kualiti perkhidmatan juga perlu diberi perhatian agar pelangga  berpuas hati dan boleh mempromosi perniagaan kita kepada rakan rakannya yang lain.

Sekarang ni boleh dikatakan trend membeli barangan secara online begitu giat berlaku dan sebagai peniaga yang bijak, peluang untuk memperolehi keuntungan dalam perniagaan secara talian ni memang terbuka luas itu pun kalau peniaga tersebut tidaklah sebodoh seperti dalam gambar yang Sangkakala masukkan diatas.


6 ulasan:

akim berkata...

TANPA MODAL!!!

http://jobandcash.com/?share=13037

Jom join . Income rm900 sehari TANPA MODAL . Pelik tapi benar, daripada kita berFB, WECHAT, WHATSAPP, tiada hasil, apa kata sambil2 tu kita buat income?? saya nak berkongsi 1 program yang bole buat income sampingan, FREE REGISTRATION, TIADA BAYARAN & TIADA TIPU MUSLIHAT. ( kalau anda rasa program ini menipu, anda tidak rugi pun kerana anda tidak keluar wang sesen pun) program ini tak payah cari orang, tak payah beli atau jual barang, syarat kelayakan nya anda perlu ada laman sosial seperti FB, WHATSAPP, WECHAT, untuk sebarkan, anda perlu buka laman yang saya lampirkan dan daftar sebagai ahli...mudahkan?? Selepas register anda akan mendapat USD25 X 3.4 = RM85 dan anda akan mendapat link anda sendiri. Setiap orang yang buka link anda pula dan daftar, anda akan menerima USD10 X 3.4 = RM34. duit anda boleh pilih sama ada masuk Acc atau pos ke rumah. JOM REGISTER open link di bawah untuk daftar. Jangan tunggu PM sy segera.. Jom join & klik

http://jobandcash.com/?share=13037

Tanpa Nama berkata...

Betul ke ni?selepas dpt income mcm mana nk bw keluar duit dlm tu..dan berapa lama duit yang ada dalam tu boleh kita dapat?

Habib tu saya berkata...

ckup300us$ bru leh kuarkn...melalui cek

Unknown berkata...

Em tpu la jobandcash..dh dpt target tp ble nk claim mcm2..duit kena telan...

Tanpa Nama berkata...

slm bro..da dapat ke duit dr jobandcash..

Unknown berkata...

http://jobandcash.com/?share=192276