Rabu, 23 Julai 2014

PEMBANGKANG TERKEDU DENGAN TINDAKAN @NajibRazak #MH17 #pray4mh17

Selama ni pembangkang selalu mengatakan bahawa janji janji yang diucapkan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia hanyalah janji dicapati dan bukannya janji ditepati.

Namun sejak kelmarin lagi apabila puak pwmisah di Ukraine bersetuju untuk menyerahkan mayat mangsa yang terkorban dalam nahas MH17 yang ditembak jatuh baru baru ini.

YAB Perdana Menteri telah berjanji bahawa kerajaan Malaysia akan membawa pulang mayat mangsa ke tanah air sebelum menjelangnya Aidilfitri nampaknyabakan kesampaian dimana buat masa sekarang, kesemua mayat mangsa telah dibawa keluar untuk dibedah siasat dan kemudiannya dihantar pulang ke negara masing masing begitu juga dengan mayat rakyat Malaysia yang terkorban.


Disini Sangkakala nak tanya sikit pada pembangkang yang selalu memperlekeh usaha kerajaan, adakah janji janji kerajaan sebelum ini yang tidak tertunai? Kalau ada pun mungkin ianya belum terlaksana dan untuk itu ianya tidak boleh disebut sebagai janji yang tidak ditepati.

Tapi bagaimana pula janji janji pakatan pembangkang? Di Negeri Selangor khususnya, masih banyak janji yang diberikan oleh kerajaan negeri tidak lagi ditunaikan adakah janji janji tersebut adalah janji dicapati dan tidak akan ditepati?

Jangan hanya pandai menunding jari kepada kerajaan kerana pakatan kini sudah pun menjadi kerajaan di 3 buah negeri dan apa yang kita dapat lihat kini ialah, janji hanya tinggal janji dan rakyat masih tertunggu tunggu dengan apa yang dijanjikan oleh pakatan kepada mereka.

Tahniah Sangkalala ucapkan kepada Perdana Menteri yang telah berjaya melakukan rundingan dengan puak pemisah dan sekaligus dapat menyelesaikan masalah mayat serta kitak hitam pesawat yang selama ini dalam genggaman puak pemisah di Ukraine.

Dan hari ini baru kita nampak bagaimana Anwar Ibrahim sendiri terpaksa tabuh spring dengab kejayaan pemimpin besar kerajaan yang membuktikan bahawa kata kata beliau bukan hanya omongan kosong.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Harapnya pemimpin-pemimpin UMNO kita takkan terpedaya dgn. PUJIAN-PUJIAN PALSU DAPBANGKAI/PKRSODOM, yg. ditaja si Barat-ZIONIS/Israel! Setelah mengecam K'jaan mcm-mcm dan TEWAS psl. isu MH17 ni, mereka sekrg. guna MO memuji pula - disyaki untuk memanipulasi strategi K'jaan kita di masa akan datang untuk menjadi anti-Russia dlm isu MH17 ni! MUSUH ISLAM/Melayu sebenaqnya tidak akan pernah berhenti - tapi hanya rehat sekejap bila diperlukan!

Lagipun aku syak DAPBANGKAI/PKRSODOM begitu SERONOK skrg. kerana PEMUDA UMNO-LIBERAL-BANGANG dlm. perhimpunan mereka kat Kedutaan Russia, pi bawa bendera penaja DAPBANGKAI/PKRSODOM dari PENJAJAH Barat tspt. UK/Germany/Canada/Belanda dll (Barat) yg. merupakan penyokong kuat ZIONIS/Israel-KEPARAT termasuk membunuh dengan rakus dlm GENOSID, BUMIPUTERA Islam Palestin dan Bumiputera Ortodox Kristian Russia di Ukraine sekarang, setelah MENGUASAI rejim Ukraine (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495, Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014; dan di - http://www.intrepidreport.com/archives/13639 , Strategy of killing civilians in Gaza and eastern Ukraine has same culprits, By Wayne Madsen, Posted on July 18, 2014)!

Inilah BALAnya bila pemimipin Islam/Melayu LIBERAL-BANGANG dah MENGUASAI PEMUDA UMNO! Awatlah tak berdemo depan Kedutaan Amerika/UK/Germany/Peranchis yg. terangan menyokong serangan terbaru ke atas GAZA – dasar PENAKUT!!

Sebab itu aku hairan kenapalah K'jaan boleh hantaq Black Boxes tu ke UK; sedangkan rejim UK dikuasai ZIONIS/Israel - lihat di http://www.stopwar.org.uk/news/david-cameron-defends-israel-s-right-to-defend-itself-by-murdering-women-and-children-in-gaza#.U8NC0UA4L1U , Cameron supports Israel's right to defend itself by murdering women and children, By Robin Beste 10, July 2014, dan di -. http://www.henrymakow.com/david_camerons_roots_in_opium.html , David Cameron's Roots in Jewish Banking, Opium by Brian Akira; abridged from his Blog, May 27, 2010!

Patutnya pakar antarabangsa termasuk pakar Russia, dipanggil ke Malaysia dan setiap penyiasatan pakar-pakar ini dapat diawasi Kem. Pertahanan kita sepanjang masa! Begitu juga, pakar Forensik kita yg. 12 di Ukraine tu mesti menyertai siasatan pakar Forensik Barat di Belanda tu setiap masa - jgn.- KOMPROMISI (compromise), kerana yg. ditembak ialah kapalterbang kita dan ini juga berkaitan KEDAULATAN/KESELAMATAN negara kita; bukan penumpang saja disasarkan si MUSUH ISLAM/Melayu Barat-ZIONIS dan ejen-ejen tempatan mereka dari DAPBANGKAI/PKRSODOM! Apalagi nak tahu punca sebenaqnya penumpang terbunuh - lagipun, sekuriti di Schipol Airport di Amsterdam itu adalah di bawah syarikat Mossad-Israel, ICTS (lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=101091 , Ukraine: 777 and State – Fabricated Terror , By Nick Kollerstrom on July 20, 2014)!

Makcik Sambal Belacan.