Sabtu, 5 Julai 2014

DAP HARAM JADAH MASIH MENGAKU TAK RASIS !!! NI APA KE BENDA ???

Rakyat Malaysia selalu didendangkan dengan perkataan rasis dan ianya selalu dikaitkan dengan PERKASA dan UMNO kononnya Pertubuhan Melayu tersebut mengamalkan sikap memilih bangsa.

Dalam pada mengatakan bahawa PERKASA dan UMNO rasis, yang sebenarnya mereka lebih rasis daripada kedua dua pertubuhan melayu tersebut dan baru baru inI dengan jelas mereka menunjukkan sikap tersebut.


Gambar diatas dihantar oleh seorang rakan dalam akaun facebook miliknya yang menunjukkan bahawa sudah ada gerakan daripada DAP memboikot petronas.

Tapi adalah lebih malang apabila sudah ada anak anak muda kini yang sanggup menjadi barua barua DAP dalam merealisasikan apa yang mereka hajati iaitu menghapuskan hak melayu dan sebagainya.

Walaupun selama ini mereka mengatakan bahawa mereka memperjuangkan hak semua rakyat Malaysia tetaoi agenda sebenar mereka adalah untuk menidakkan hak bumiputera di negara ini.

Apa agaknya perasaan anak anak muda yang menyokong parti cauvinis ni yang secara terang mempergunakan mereka untuk kepentingan mendapat kuasa?

Apakah mereka tidak sedar dengan perlakuan yang dilakukan oleh DAP semasa 13 Mei 1969 yang mana mereka telah melakukan provokasi melampau hingga mencetuskan keadaan huru hara hingga mengorbankan nyawa dalam sejarah hitam 13 mei?

Mungkin pada hari ini anak muda yang menyokong perjuangan DAP tidak merasai keperitan hidup dizaman komunis serta zaman penjajah tetapi apakah mereka lupa kepada perjuangan bangsa mereka sendiri?

Tidakkah mereka mempelajari sejarah dan dapat dilihat berapa kerat sahaja kaum bukan Melayu yang sama sama berjuang mempertahankan tanah air?

Mungkin mereka hanya akan sedar jika perkara tersebut berulang kembali dan disaat itu, jika mengalirkan air mata darah sekalipun semuanya tidak lagi berguna.



Tiada ulasan: