Isnin, 14 Julai 2014

SEDAP PELUK LAKI BARU !!! ANAK ANAK SENDIRI TERBIAR

Seorang wanita sanggup meninggalkan anak anak dengan tiada apa apa sumber pendapatan semata mata mengikut suami baru.

Apa yang lebih menyedihkan lagi ialah, wang pencen arwah suami wanita berkenaan digunakan untuk menyara suami baru beliau yang dikatakan tidak bekerja.


6 beradik berusia diantara 6 hingga 22 tahun ini kehilangan bapa kira kira 2 tahun lalu akibat stroke dan selepas itu mereka bergantung harap kepada ibu kandung sebelum ibu mereka berjumpa dengan lelaki dan mengahwini lelaki tersebut yang tidak bekerja.

Sangkakala nak beri nasihat kepada wanita berkenaan dan wanita wanita yang ada di luar sana..sekiranya anda menjadi ibu tunggal yang ada anak dan kemudian hadir seorang lelaki kononnya nak ambil berat, pastikan lelaki berkenaan sanggup membela anak anak anda dan jangan le pulak sebab dah sedap kena peluk, anak anak pun lupa.



6 ulasan:

Awie Kepala Samseng berkata...

Aritu penganut Islam mazhab UMNU dah kena kerat 18 ngan Mona Pendy pasal buat kerja syirik! Yang tembak betina simpanan pastu bunuh diri kat tepi haiwey pun penganut Islam mazhab UMNU haramjadah jugak! Tokey kelab malam pusat maksiat pun puak Islam mazhab UMNU laknatullah jugak! Sesat lagi menyesatkan puak UMNU harbi nih! Ptuuuuih! Kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Woiii lebai apa kena mengena umno plk dlm hal ni.apa punya bangang hg ni

Awie Kepala Mapiau berkata...

Betina tu jadi cenggitu pasal ngikut perangai puak UMNU haramjadah la woi! Halal haram, dosa pahala, suma gaul sekali macam rojak pasembor Penang made in mamak pedukang tongkang pecah Keralla mari! Huh huh huh huh..

Tanpa Nama berkata...

lebai..kalau tanya,awak mesti mengaku awak islam..tapi akhlak agama mana awak ikut,akhlak islam ke akhlak parti..indah betul pemahaman islam awak,semoga diberkati dan dikurniakan akhlak yg soleh..

Tanpa Nama berkata...

Ptuiiiihhhhhhhh kat muka ko awie kepala but..!!

azhar ismail berkata...

mabuk ketum dah budak awie ni rasanya