Khamis, 31 Julai 2014

KRISIS SELANGOR !! TONY PUA HALAU PAS KELUAR PAKATAN

Nampaknya PAS kini memang telah dimusuhi oleh DAP dan juga PKR akibat daripada terbongkarnya perundingan diantara Ahli Jawatan kuasa PAS Pusat melalui sistem pesanan ringkas Whatsapp baru baru ini.


Kira kira lebih kurang 3 bulan lepas Anthony Loke juga telah menghalau PAS supaya keluar dari Pakatan jika ingin melaksanakan hudud dan baru baru ini Anthony mengatakan bahawa DAP mengutuk sekeras kerasnya keputusan PAS untuk keluar pakatan.

Hari ini kita lihat pula bagaimana Tony Pua menghalau PAS keluar dari pakatan sekiranya tidak membuat permohonan maaf kepada Pakatan.

Persoalannya kenapa DAP cuba mengugut PAS sampai macam tu sekali? Adakah PAS tidak mempunyai kekuatan langsung dalam Pakatan?

PAS kini dilihat terlalu hina di mata pemimpin DAP dan PKR, semenjak menjadi parti gabungan dalam pakatan mereka, PAS Sangkakala lihat tidak ubah seperti hamba abdi yang akan di kerah untuk melakukan agenda agenda PR demi untuk mencapai matlamat.



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ayuh penyokong pas semua kita bukti kan kalau pas tiada pakatan hilang nyawa

Samy Bulu berkata...

Ini semua gila pnya la.. gila pnya.. itu la saya punya komen..! Mereka harus dikenakan tangkap la.. mereka telah menyebabkan huru hara kepada rakyat jelata...! Kaaaah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...


PAS wajar berada disatu mercu tersendiri yang bolih dibanggakan oleh orang melayu dan ISLAM sebagai patung untuk berlindung dan senjata kekuatan untuk menentang musuh-musuh.

HARI ini PAS adalah HAMPas tak guna untuk apa pon sebagai pelindung dan pejuang melayu dan islam dibumi malaysia.

manusia-manusia yang menerajui PAS tak lebih jadian haiwan dan lanun yang sering merosakan nama baik melayu dan islam kerana NAFSU GILA kepimpinan dan kegilaan pengikut taksub gila babi yang merelakan jasad dan roh melayu islam dirobek-robek bersandarkan semua yang dilakukan PAS adalah benar, betul dan jangan disanggah.

PAS yang bersengkongkol dengan parti haramjadah DAP dan parti kongkek rayaat PKR tidak lebih cuma tikus dipingir gantang ada tak guna, ada cuma jadi baruah dan semudah dicibaikan sahaja, PAS tak bermartuah seperti asal penubuhan,,,, PAS tidak lebih kumpulan manusia gila kuasa menghalalkan malapetaka dikalangan umat islam dan melayu. kebodohan PAS terus menjadi kuda tunggangan akan melenyapkan kekuasaan dan metlamat penubuhan PAS yang satu ketika dahulu cukup garang dan lantang, hari ini PAS cuma tikus bodoh kerana melahap sampah sarap yang dikongsi dengan parti-parti bangkai.

Unknown berkata...

Pas kena balik pd prjuangan asal.
Menang undi & brjaya mmerintah buknlh matlamat. Semua pimpinan & ahli pas perlu fokus utk mndapat keredhoan Allah & mmartabatkn Islam sbg ad din.
" Islam itu tinggi & tiada yg lbih tinggi drnya."

Tanpa Nama berkata...

PAS patut mrnyertai BN!

Tanpa Nama berkata...

Tony Pua kata kalau PAS keluar pakatan, PAS will be wiped out in Selangor jika ada DUN Selangor dibubarkan. Tony Pua tak sedar yang PKR will be wiped out in Selangor jika PAS bersatu dengan UMNO. Bayangkan jika UMNO menyokong PAS dikawasan PAS bertanding dan PAS menyokong UMNO dikawasan UMNO bertanding mustahil PAS/UMNO akan kalah dikawasan majority Melayu. Dan di Selangor lebih banyak kawasan majority Melayu dari kawasan majority Cina. So, sudah pasti BN akan dapat memerintah Selangor. Dan TS Khalid Ibrahim dan PAS akan mendedahkan segala pekung Anwar Ibrahim, PKR dan DAP semasa PR memerintah di Selangor, Kedah dan Penang. Sudah pasti rakyat Selangor tidak mudah ditipu kali ini. Ingatlah wahai pemimpin2 dan ahli2 PAS, berjuanglah untuk Allah, Islam dan Kerajaan yang mendaulatkan Islam. Bukan kerajaan yang mahu membina masjid, tokong dan kuil sama banyak. Tanah Melayu dah nak jadi Singaporklah kalau macam tu. Fikir2kanlah. Allah tahu apa niat anda dan apa yang ada di dalam hati anda.

Tanpa Nama berkata...

PAS keluar pakatan aku orang yang mula2 sokong walaupun aku UMNO