Khamis, 3 Julai 2014

KERAJAAN CHINA LARANG PENDUDUK ISLAM BERPUASA

Bila keluar cerita tentang larangan berpuasa oleh kerajaan China kepada penduduknya, maka bergegarlah laman laman sosial dalam negara yang mengatakan bahawa kerajaan Malaysia perlu campur tangan dan jangan hanya di sebabkan panda maka kita (Malaysia) membisu tidak mempertahankan hak orang Islam disana.


Sangkakala rasa mungkin para pengikut Pakatan Pembangkang ini terlupa bahawa negara China diperintah oleh parti Komunis dan parti Komunis ini kalau nak disamakan dengan di Malaysia, Sangkakala rasa semua akan menjawap dengan jawapan sama.

Di China, kaumnya terdiri daripada kaum cina sahaja dan tidak seperti di Malaysia yang mempunyai berbilang kaum dan itu pun mereka tidak boleh bertolak ansur.

Persoalannya disini, adakah DAP jika diberi kuasa memerintah tidak akan melakukan perkara sama seperti mana yang dilakukan oleh kerajaan China sekarang?

Sedangkan baru sahaja memerintah negeri Pulau Pinang, maka pelbagai perkara telah dilakukan termasuklah larangan azan dan sebagainya.

Kita semua tahu bahawa DAP adalah sebuah parti yang bukan mempertahankan hak rakyat tetapi lebih kepada hendak memperjuangkan penghapusan hak bumiputera dan ini dikuatkan lagi dengab kehadiran dua orang anak gadis yang kini secara terang terangan akan membantu mereka merealisasikan apa yang mereka inginkan selama ini.

Jadi kepada para pencacai DAP yang berbangsa Melayu, para pengikut PKR berbangsa Melayu dan para pengikut PAS, sedarlah bahawa negara ini akan meberima nasib seperti China jika kamu sebagai Melayu tidak bersatu memperjuangkan hak Melayu.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak puasa pun tak boleh? Orang2 Cina ni memang Zalim Laknatullah. Marilah kita berdoa semoga Allah menghancurkan mereka.

Tanpa Nama berkata...

Untuk mendapatkan pasport pun mereka mestilah mempunyai alasan yg kukuh baru diluluskan dan akan mengambil masa yg lama..