Jumaat, 11 Julai 2014

PEMUDA UMNO BAKAR BENDERA DAPAT APA ???

Mungkin itu yang akan diperkatakan oleh sesetengah pihak yang tidak begitu menggemari UMNO yang diterajui oleh Melayu Islam.

Tapi itu adalah salah satu simbolik dimana dengan membakar bendera Zionis maka jelas bahawa pergerakan pemuda UMNO serius dalam mengutuk serangan yang dilakukan oleh tentera negara tersebut keatas Palestin.


Selepas solat jumaat tadi bertempat di bangunan PWTC, ahli pergerakan pemuda UMNO Malaysia mengadakan himpunan aman bagi mengutuk sekeras kerasnya serangan ke atas Palestin oleh tentera Yahudi hingga mengakibatkan ramai rakyat Palestin terutama wanita dan kanak kanak terbunuh.

Kekajaman demi kekejaman dilakukan oleh Zionis terhadap Palestin dan alasan serangan kali ini ialah tentera komando Palestin menyerang kem tentera Zionis.

Kalau komando Palestin serang kem tentera Yahudi, mengapa pula serangan dari Zionis disasarkan le penempatan rakyat Palestin?

Yahudi sememangnya dari zaman dahulu kala lagi memusuhi Islam dan sentiasa mencari jalan untuk menyerang dan membunuh umat Islam tidak kira dimana mana.

Zionis pula dilihat amat kebal dan negara negara yang bersekongkol dengan mereka kemungkinan besar menyalurkan segala bentuk keperluan ketenteraan untuk menyerang Palestin.

Tapi apa yang lebih mengecewakan apabila seorang pemimpin dari parti pembangkang pernah menyatakan bahawa beliau menyokong tindakan Israel terhadap Palestin dan ini seolah olah menunjukkan bahawa pemimpin pembangkang tersebut langsung tidak mempunyai perasaan sebagai manusia dan seorang Islam.

Walau apa pun, Sangkakala ucapkan tahniah kepada pergerakan pemuda UMNO Malaysia yang prihatin dengan nasib yang menimpa rakyat Palestin dan marilah kita sama sama berdoa kepada Allah agar tentera Yahudi laknatullah ini dihancurkan sepertimana hancurnya tentera Abrahah.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lebih bakar bendera Aran Saudi atau pindahkan Kaabah ke Isreal sebab Arab Saudi pada dewasa ini perlukan bantuan Isreal lawan Iran. Oleh itu Arab Saudi tidak menyokong kemerdekaan Palestin. Sekarang pula Melayu yg jauh dari Timur Tengah bakau bendera Yahudi buat apa sedangkan mrk ini Muslim kelas entah mana pada org2 Arab.Nak tipu minoriti di sini pakai politik Mader adalah sia2.

Awie Kepala Samseng berkata...

Tiap tahun Mat Monggol hulur 700 juta pada APCO Zionist yang bagi petunjuk pada Mat Monggol! UMNU munafik lagi mau main wayang! Kah kah kah kah.

Awie Kepala Samseng berkata...

UMNU lakantullah terberak, sankakala 9 tukang cuci..! Kah kah kah..