Selasa, 8 Julai 2014

DYANA SOFEA MULA NAK BERLAKON JADI BARRACK OBAMA

Meroyan sungguh Sangkakala tengok bekas calon DAP dalam pilihanraya kecil parlimen Teluk Intan yang lepas tetapi kalah di tangan valon Barisan Nasional, Datuk Mah Siew Keong.

Mana tidaknya, malam ni Sangkakala nampak Dyana ada memuat naik gambar surat yang kononnya dihantar oleh kanak kanak berusia 10 tahun kepada beliau.


Gini la Dyana, nak bagi tau le sikit ye, budak umur 10 tahun di Malaysia ni main guli lagi, kalau dia ada kelebihan seperti contoh anak orang berada mungkin akan menggunakan komputer atau tablet di rumah.

Mungkin Dyana nak mengadaptasi apa yang dilakukan oleh seorang kanak kanaknyang menghantar surat kepada Barrack Obama satu masa dulu, kalau itu Sangkakala percaya sebab kanak kanak di Malaysia pun kenak siapa Barrack Obama, setakat Dyana ni rasanya ada ke kanak kanak seumur itu yang kenal?

Kenapa pulak budak tu nak tulis surat kalau dah ada komputer atau tablet sebab dengan kemajuan teknologi sekarang, budak2 berumur 10 tahun dah mampu mengakses internet dan menggunakan facebook.

Agaknya Dyana nak kelabukan lagi mata rakyat Malaysia kononnya beliau amat popular hinggakan kanak kanak pun nak hantar surat.

Lagi satu, kenapa tulisan Iman Amani dengan tulisan Dyana hampir sama bentuknya, duduk dalam sekolah yang sama atau tangan sama yang menulis surat tu?

Nak kencing orang pun agak agak la, tak habis habis dari PRK Teluk Intan sampau sekarang nak kencing orang.

Tiada ulasan: