Sabtu, 2 Mac 2013

NALLAKARUPPAN BERSUARA LAGI

Sudah beberapa kali Datuk S.Nalakarupan mendedahkan apa juga yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim tentang salah laku seks Ketua Pembangkang tersebut.

Hari ini satu lagi kejutan dilakukan oleh Datuk Nalakarupan iaitu tentang rambut palsu yang dipakai oleh Anwar ketika berjumpa dengan remaja lelaki atau anak ikan dan pelacur, tapi tidak akan memakai rambut palsu tersebut jika berjumpa dengan Samsidar.

Hebat penyamaran Anwar kalau macam tu, yang lebih meyakinkan lagi ialah, Datu Nalakarupan mengatakan bahawa beliau sendiri yang membeli rambut palsu tersebut di India.

Tapi Sangkakala hairan juga, kenapa Anwar seolah olah membisu dengan apa yang dikatakan oleh Datuk Nala terhadap beliau, adakah Anwar bersetuju dengan setiap tuduhan tersebut, bak kata orang tua tua, kalau dia tanda setuju.

Walau apa pun, Sangkakala nak bagi tau la kat sini, dulu pun si Karpal ada sebut bahawa beliau ada bukti tentang salah laku si Kitol ni, tapi sekarang tiba tiba jadi baik pulak, adakah sebab Karpal atau DAP cuba untuk menjadikan si Kitol sebagai kambing hitam yang menunggu masa hendak disembelih dan di gulaikan?

Itu semua tidak mustahil di dalam dunia politik, tetapi sekiranya perkara itu berlaku, sudah pastilah kita semua rakyat Malaysia akan mendapat masalah yang besar sekiranya, DAP menggulingkan Anwar dengan kes salah laku kemudian menukarkan Perdana Menteri kepada anggota DAP.

Fikir fikirkan lah apa yang akan jadi kalau kita memberikan undi kepada pembangkang, sudah pasti akhirnya nanti akan ada masalah dan dimasa itu nanti sesalan sudah tidak berguna lagi.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: