Sabtu, 9 Mac 2013

RAKYAT MALAYSIA PERLU SEDAR DENGAN SEMUA INI

Hati berderau rasa marah yg teramat sangat apabila melihat video anggota polis kita dibunuh dan disembelih hidup2, dipotong kepala hidup2, dipotong jari hidup2. Suatu tindakan yg amat zalim dan tak berperikemanusiaan yg dilakukan oleh pengganas Sulu.

Di saat anggota keselamatan negara diperlakukan sedemikian rupa masih ada pihak yang ingin mempolitikkan Isu di Lahad Datu ini dengan menganggapnya sebagai satu sandiwara politik.

Persoalannya Kenapa berlaku sekarang? Kenapa berlaku tatkala pilihanraya makin hampir? Kenapa Anwar Ibrahim menyanyi lagu 'Sabah Nak Hilang'?.

Kenapa agensi perisikan Filipina mendedahkan pihak pembangkang antara dalang yg terlibat? Kenapa Tian Chua mengeluar statment yg begitu biadap dan sombong tak mahu minta maaf?

Kenapa blog2 pembangkang sanggup memainkan Isu di Lahad Datu kononnya pembaziran menggunakan jet2 pejuang dan mengeluarkan kenyataan yg pro pengganas yg kononnya pihak Kerajaan Malaysia pula yg zalim.

Siapa yg zalim? Siapa yg tak berperikemanusiaan? Malaysia cukup mengamalkan prinsip kemanusiaan yg cukup tinggi apabila melakukan rundingan selama 3 minggu.

Setelah anggota polis kita dibunuh, barulah kita bertindak.

Cukup lah, bermula utk menghapus Ketuanan Melayu, kemudian Isu Kalimah Allah, sekarang negara kita pula hendak digadai. Kepentingan Agama, Bangsa dan Tanah air telah dirobek.

Marilah semua rakyat Malaysia bersatu di bawah payung Barisan Nasional yg telah terbukti membina negara aman damai, memupuk perpaduan kaum yg tinggi disamping sentiasa memelihara kepentingan semua bangsa dengan baik.

Adanya sedikit kuasa pada Pakatan Rakyat telah menyebabkan pelbagai perkara yg tak sepatutnya berlaku, telah berlaku pada hari ini.

Ayuh Rakyat Malaysia sekalian, PRU13 ini kita wajib menolak dan menumbangkan Pakatan Rakyat. 1 Undi Kepada DAP satu undi kepada kerosakan Negara, 1 Undi Kepada PKR adalah satu undi kepada kerosakan Bangsa dan satu undi kepada PAS adalah satu undi kepada kerosakan Agama.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: