live streaming / siaran langsung

Sabtu, 23 Mac 2013

ALAHAI LABUN CIKGU LIN NAK LABUN APA LAGI NI

Kalau dalam bahasa Perak, LABUN ni ada 2 maksud, satu maksud besembang dan satu maksud lagi cuma SEMBANG.

Jadi Sangkakala nak klasifikasikan bahawa Labun Cikgu Lin ni dalam kategori yang kedua iaitu SEMBANG je lebih.

Maksudnya disini, ibarat Tin Kosong yang berdentum dentam tapi takde isi, nama cikgu tapi takde ilmu yang sebenarnya.

Kenapa Sangkakala naik angin? Sangkakala tak naik angin, cuma nak bagi tau yang Labun Cikgu Lin ni mungkin rasa tergugat dengan kehadiran UMB Perak.

Sebab apa? Sebab mungkin dia pernah setakat SEMBANG je ngan Menteri Besar dengan membawa lebih kurang 400 pengamal media yang dikatakan oleh beliau sebagai cybertrooper.

Takpe lah kalau benda betul, tapi yang Sangkakala tahu, ada dikalangan facebooker mat cinta dan mat bunga diheret sekali semasa makan makan dirumah MB.

Takkan mat cinta dan mat bunga pun nak claim jadi cybertrooper kot, itulah apa yang di LABUNkan oleh Labun Cikgu Lin kepada MB.

Ok, baru boleh cerita kenapa Sangkakala taip artikel ni seawal jam 1.30 pagi.

LABUN menulis dalam artikel beliau yang bertajuk 'APA JADI DENGAN "UMB" PERAK SELEPAS DILANCARKAN . TAKKAN NAK SURUH YAB MB OPERASIKAN SENDIRI KOT?'

Masalahnya ialah, apa yang dah jadi? LABUN ni tau ke apa yang beliau sedang LABUNkan? Atau cuba nak LABUN bahawa beliau hebat dengan membawa CYBERTROOPER beliau pegi makan makan di rumah MB.

Haha...pelik le bila keldai tua ni dah mula jadi gila sepere (mcm gila talak juga le ni) tak tentu pasal.

LABUN berlabun dengan menanyakan tentang website UMNO Bahagian yang tidak bergerak.

Itu kerja siapa? UMB ke? Setahu Sangkakala UMB baru je ditubuhkan dan kami belum berkesempatan untuk pegi MAKAN MAKAN di rumah MB macam yang LABUN dah buat sebanyak dua kali.

Cuba LABUN datang dan berlabunlah dengan kami di UNIT MEDIA BARU Perak supaya beliau tidak lagi HUBAYA HUBAYA (ntah menatang apa tu) atau melalak tak tentu kira.

Jangan suka sangat nak campur hal orang, makan dah makan, nak apa lagi? Hehe, atau LABUN rasa tergugat dengan kehadiran UMB dan Insyaallah akan bersama sama PCT (Perak Cyber Trooper) untuk mengegarkan Perak dan nama beliau hanya akan dilabunkan sebagai tukang LABUN.

Untuk makluman LABUN, dulu kata pemerhati politik, bila dah pemerhati perhatikan saja sudah lah, tak payah le nak sibuk pasal orang lain, takut nanti tak boleh nak ber LABUN lagi dalam blog mengipas tu. (Tengok logo sudah le)

Itu sajalah pesanan dari Sangkakala kepada Encik LABUN.


pssstt..jom kita berlabun kat ruangan komen tu jom..huhu



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: