Khamis, 10 Julai 2014

YANG MENEGUR RUPANYA LEBIH TERUK DARI YANG DITEGUR

Bila Sangkakala menulis tentang Rozana, ada le satu blogger berlagak alim ni dah buat teguran kononnya jangan campur urusan rumah tangga orang.

Sangkakala pada awalnya terima la juga, tapi bila tengok siap masukkan gambar budak lelaki dan perempuan bercium dalam blog dia, terus hilang respect.

Selama ni pun Sangkakala selalu juga tengok blog sahabat ni, memang le dalam banyak banyak artikel yang dia keluarkan, selalu berkisar tentang rogol, khalwat, bapa rogol anak, anak rogol ibu, nampak lurah sana sini tapi tak sangka pulak bulan puasa pun nak menulis benda sama.

Lain kali bro, kalau nak tegur orang tu kena la tengoj sama apa yang kita buat? Jangan kita menegur orang, tapi sudahnya kita lagi teruk.


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

blogger sangkakala ni cara penulisan mcm budak2 xhabis sekolah,xprofesional langsung.Pendek kata-TULISAN SAMPAH

Tanpa Nama berkata...

Sangkakala,

Teruskan perjuangan.. Jangan dok pie layan mika yang songsang tuuuh..

Dedah dedah dedah.. Bagus Bagus Bagus

Tanpa Nama berkata...

Puak UMNU haramjadah tengah bergaduh! Kah kah kah..

sangkakala berkata...

Tanpa Nama 1..terima kasih kerana melayari blog tak habis sekolah ni..lain kali baca lagi k..

Tanpa Nama 2..insyaallah akan diteruskan selagi ada hayat..

Tanpa Nama 3..siapa yang bergaduh ni??

akim berkata...

TANPA MODAL!!!

http://jobandcash.com/?share=13037

Jom join . Income rm900 sehari TANPA MODAL . Pelik tapi benar, daripada kita berFB, WECHAT, WHATSAPP, tiada hasil, apa kata sambil2 tu kita buat income?? saya nak berkongsi 1 program yang bole buat income sampingan, FREE REGISTRATION, TIADA BAYARAN & TIADA TIPU MUSLIHAT. ( kalau anda rasa program ini menipu, anda tidak rugi pun kerana anda tidak keluar wang sesen pun) program ini tak payah cari orang, tak payah beli atau jual barang, syarat kelayakan nya anda perlu ada laman sosial seperti FB, WHATSAPP, WECHAT, untuk sebarkan, anda perlu buka laman yang saya lampirkan dan daftar sebagai ahli...mudahkan?? Selepas register anda akan mendapat USD25 X 3.4 = RM85 dan anda akan mendapat link anda sendiri. Setiap orang yang buka link anda pula dan daftar, anda akan menerima USD10 X 3.4 = RM34. duit anda boleh pilih sama ada masuk Acc atau pos ke rumah. JOM REGISTER open link di bawah untuk daftar. Jangan tunggu PM sy segera.. Jom join & klik

http://jobandcash.com/?share=13037

Tanpa Nama berkata...

Makcik Felda boleh la ko nak labun..huhuu