Rabu, 9 Julai 2014

PELIWAT NAK BAGI TAZKIRAH ?? DAH TAKDE ULAMA KE DI SELANGOR ??

Amboi amboi..nampak gayanya Anwar sekarang dah mula menjadi ulama atau tuan guru apabila bercadang nak bagi tazkirang ramadhan di Kajang.

Sejak bila jabatan agama islam Selangir atau JAIS memberikan tauliah sebagai penceramah kepada peliwat tegar ni?


Apa kelayakan Anwar sampai boleh pula nak bagi tazkirah ramadhan di surau Saujana Impian Kajang?

Pihak JAIS perlu memantau perkara sebegini supaya tidak memesong pemikiran mereka yang hadir ke surau tersebut nanti maklumlah, Anwar Ibrahim memang pakar dalam memutar belit cerita tambahan pula beliau akan memulakan ucapan atau ceramah dengan mengatakan bahawa ulama terkenal dunia menyampaikan salam kepada jemaah, pafa halnya entah bila beliau pergi berjumpa dengan ulama ulama tersebut.

Sangkakala pun tak tau apa nak kata pada ahli jawatankuasa surau yang membenarkan Anwar memberikan tazkirah, takde ke Imam atau mereka yang berkelayakan di kawasan Saujana Imoian yang selayaknya memberikan tazkirah kepada para jemaah?

Sudah sudah le Anwar, tak payah le lagi nak berlakon baik segala bagai, tunggu je lah hukuman ke penjara Sungai Buloh sedang menanti.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aper Laa..

Nuar Nak Beri Takzirah Cara Cara MELIWAT... itulah yang Puak Pakatan Haram Do seronok sangat nok dengor..

Tanpa Nama berkata...

BILA LAH DIA NI NAK DIMASUK PENJARA,TAK AMAN MALAYSIA NI DI BUATNYA..MAHKAMAH DAH PUTUSKAN DIA MELIWAT, KARPAL ADA SETUJU ADA PENETRATION, MAJLIS PEGUAM ADA CAKAP SUKA SAMA SUKA,DNA PUN ADA, JANGAN LAH SEBAB TEKNKAL DIA LEPAS LAGI...LIWAT SUDAH TERJADI, SALAH TETAP SALAH, MENCURI TU SALAH WALAUPUN SEKUPANG DUA TAPI SALAH TETAP SALAH, HUKUMAN MESII DI JALANKAN..AMAN MALAYSIA TANPA ANWAR..

Tanpa Nama berkata...

Lepas, anuar aljuburi beri tazkirah, jemput marina mathadir pulak, lepas itu penimpin DAP yg pandai buat taksiran setelah membaca ayat2 quran. Takebeer

Tanpa Nama berkata...

Bulan Ramadan adalah masa untuk Anwar bertaubat, bukan untuk dia meneruskan maksiat menipu orang.