Jumaat, 17 Januari 2014

ZINA DALAM KANCIL !!! GAMBAR GURU TERSEBAR

Makin hebat negeri serambi Mekah ni dengan kes kes maksiat nampaknya.

Yang berlaku di khalayak ramai dan tak kurang juga di tempat tersorok.

Dalam Sinar Harian hari ni keluar satu berita tentang seorang guru besar bersama pasangannya yang juga seorang guru di tangkap dalam sebuah kereta kancil semasa permulaan untuk melakukan persetubuhan haram.


Itu cikgu sekolah, satu lagi kes yang heboh diperkatakan dalam laman sosial sekarang ialah dengan tersebarnya gambar sepasang remaja yang sedang asyik beromen di tepi sungai kelantan.


Mengikut sumber individu yang memuat naik gambar diatas, remaja berkenaan didapati menaiki kenderaan yang ada stiker gambar PAS, Nik Aziz dan logo R.

Agaknya kalau pakai stiker dan logo tu semua boleh lepas hukuman tuhan kot.

Jadi di sini Sangkalala nak nasihatkan lah sikit pada pengikut PAS dan PKR yang berbangsa Melayu dan beragama Islam supaya perhati perhatikan sama anak anak para penyokong supaya tidak bertambah perkara perkara yang macam ni.

Macam kata kawan facebook Sangkakala, kes anak yang lahir tanpa pernikahan di Kelantan makin meningkat dan ada juga yang melahirkan anak dari benih bapa sendiri.

Itu tidak termasuk lagi wanita yang terpaksa menyerahkan anaknya kepada orang lain sebab tak yakin bahawa anak tersebut adalah benih suami mereka.

Macam macam hal terjadi di Kelantan dan Sangkakala rasa dengab alasan itu maka Kelantan sudah boleh mendesak supaya hudud dilaksanakan di Kelantan.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila agaknya HUDUD akan diwartakan dan dilaksanakan di Kelantan..

HUDUD sudah pon diluluskan dari tahun 1995 lagi di Kelantan... Nak tunggu apa lagi? Tak kan nak jadi modal politik aje.