Khamis, 16 Januari 2014

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM !!! KARPAL SINGH ADA BUKTI

Sangkakala teringat dulu apabila Karpal Singh mengatakan bahawa Anwar adalah peliwat semasa dalam dewan parlimen saru masa dulu dan beliau juga ada mengatakan bahawa beliau mempunyai bukti tentang perkara tersebut.

Mungkin ada yang dah lupa tentang perkara ini dan bagi pengikut Pakatan Pembangkang sudah tentulah ianya sudah dilupakan dan paling tidak cuba untuk melupakan perkara tersebut.


Dan dalam pendengaran kes diantara Anwar yang dikatakan meliwat Saiful Bukhari, Karpal juga mengatakan bahawa memang ada perlakuan tersebut dan ianya dilakukan suka sama suka.

Kita berbalik kepada kes dakwaan Karpal yang terdahulu, kenapa Karpal diambil untuk membela Anwar dalam kes liwat beliau dengan Saiful?

Adakah kerana mahu menutup kesalahan yang di dakwa terhadap Anwar oleh mahkamah?

Dalam pemikiran Sangkakala, sekiranya kes tersebut berlaku kepada pemimpin Barisan Nasional, sudah pasti akan bergema seluruh alam dengan hinaan dan sebagainya sepertimana kes 'kangkung' yang disebut sebut sekarang ini.

Tapi oleh kerana Anwar pada hari ini adalah ketua pembangkang di Parlimen, maka bergemuruhlah pengikut pembangkang mempertahankan pemimpin mereka.


Tiada ulasan: