Sabtu, 2 Mac 2013

SEMUA PERKARA NAK DIPOLITIKKAN OLEH PEMBANGKANG

Memang haramjadah puak puak jumud pembangkang ni, yang cina PKR sekor ni statement macam sial, begitu juga Melayu yang tak reti bersyukur.

Maaf le kalau artikel kali ni mengandungi unsur unsur makian yang tak pernah Sangkakala keluarkan dalam mana mana artikel.

Tapi cuba para pembaca semua fikirkan, sama ada patut atau tidak Sangkakala maki mereka ni semua?

Anggota keselamatan kita telah terkorban dalam mempertahankan tanah air tapi Tian Chua sial macam b*b* ni kata ianya adalah disebabkan politik.

Sebab apa dia kata macam tu? Sebab yang mati tu Melayu? Bila ada bukan Melayu mati dalam lokap, mereka akan kehadapan dahulu untuk mempertahankan kematian kononnya berpunca dari pihak polis sebagainya.

Tapi bila anggota keselamatan kita mati dibunuh oleh penceroboh, ianya dikatakan sebab politik, tak ke macam haram tu? Tapi mungkin juga la si Tian Chua ni memang anak h***m.

Yang si Melayu cela*a sekor tu pulak tak reti bersyukur, dah sah kematian anggota keselamatan lagi nak kata ianya main main dan boleh mati hidup balik.

Woii..bangsat pengkhianat, pegi hantar laki kamu pegi la nak tengok kamu jadi janda ke tidak?

Itu pun sekor lagi sial macam b*b*, agaknya dah nak mampus sangat kot, kalau Tian Chua tu cakap Sangkakala kata anak h***m, yang ni pun tak kurang juga rasanya.

Ini semua adalah ajaran daripada pembangkang yang sentiasa akan meletakkan segala perkara untuk dipolitikkan.




pssttt..jangan marah kalau lepas ni ada lagi artikel maki.






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: