Isnin, 17 Februari 2014

NAHAS YANG DI ADA ADAKAN OLEH PENOLONG SETIAUSAHA AGUNG PAS

Punya la bangang Penolong setiausaha agung PAS ni sampai nahas yang melibatkan nyawa pun boleh nak dipermainkan.

Petang tadi YB Dr Syed Azman mengejutkan para pengikut di laman twitter milik beliau dengan mengatakan bahawa sebuah pesawat penerbangan dari Kota Kinabalu telah terhempas.


Takkan la sorang YB yang juga merupakan penolong setiausaha agung sebegitu bodoh sampai tak mampu untuk membuat pemeriksaan lanjut sama ada berita yang beliai dengar benar atau pun tidak.

Apa guna jadi sorang wakil rakyat seterusnya pemimpin parti kalau mengeluarkan kenyataan yang boleh mengelirukan macam tu.

Beberapa orang pengikut laman twitter beliai juga telah memberi komen dengan menempelak ADUN Batu Buruk tersebut dan dikatakan beberapa ketika selepas itu beliau telah mengesahkan bahawa kenyataan beliau tersebut tidak benar.

Tapi yang hairannya langsung takde pilak permohonan maaf kepada semua pengikut laman twitter beliau dengan berita palau yang disebarkan.

Inike cara pemimpin PAS yang menjadikan isu yang melibayjan nyawa sebagai bahan gurauan.

Kalau beberapa minggu lepas, Teresa Kok telah mengatakan bahawa video yang beliau hasilkan adalah gurauan kali ni ADUN PAS ni pulak nak bergurau dengan nyawa orang ke?

Tak sangka pulak pemimpin PAS ni dikalangan orang orang yang tak mampu untuk meminta maaf atas kesilapan sendiri hingga menjadikan berita kematian atau kemalangan sebagai mainan.

Nyata sangat bodoh dan bangang tidak dapat dipisahkan dengan pemimpin pakatan pembangkang.



1 ulasan:

Unknown berkata...

Normal la tue... kasi cuak.. ke nak divert isu..hmmm