Khamis, 6 Februari 2014

TERESA COCK GOYANG BILA MAUT DEPAN PINTU

Agaknya Teresa Cock ni lupa kejadian 13 mei 1969 yang telah mengorbankan nyawa penduduk atau rakyat Malaysia dalam rusuhan kaum.


Dan kali ni Teresa mungkin juga sedang mencuba untuk merasa bagaimana rupanya kalau Melayu itu naik angin dan hilang pertimbangan diri dalam mempertahankan bangsa dan agamanya.

Lu jangan main api Teresa, nanti lu sendiri susah, sekarang ramai orang sudah panas sama lu, tapi itu lu sendiri cari maa..

Bukan sahaja orang Melayu yang marah dengab video tersebut, orang cina juga tak kurang hebatnya mengecam video yang dianggap sebagai kurang ajar.


Rupanya dalam berani berani buat video, si andartu ni takut mati juga rupanya,  bila dapat ugutan demi ugutan daripada orang yang tak puas hati, terus pulak buat laporan polis.

Ingatkan berani sangat sebab dalam video tu Sangkakala nampak wajah cukup ceria macam takde apa apa masalah pun tapi bila dah ada yang kedepan, tau pulak kecut perut.

Buat le lagi video video macam tu, biar banyak lagi keluar sebab kalau lagi banyak keluar, lagi banyak publisiti yang kamu dapat.

Agaknya segala apa yang dikatakan oleh Teresa tentang ugutan segala bagai tu hanyalah rekaan sendiri sebab sampai sekarang Teresa masih belum mampu untuj membuktikan ada unsur unsur ugutan tersebut adalah benar.


Sebagai contoh gambar diatas, apa bukti yang orang hantar surat dan botol tu ke rumah Teresa? Takkan takde kemungkinan ini semua adalah SANDIWARA sepertimana yang beliau katakan sewaktu insiden serangan di Lahad Datu dulu.

Mungkin Teresa sengaja nak mengambil kesempatan dengan keadaan yang berlaku sekarang untuk meraih simpati dan seterusnya mengatakan bahawa beliau adalah mangsa kepada melayu yang rasis.

Sendiri cari penyakit siapa suruh nyonya? Lain kali jaga sikit lu punya perangai, jangan ikut lu punya gurau, sebab melayu punya gutgurau banyak kasar maa..sekarang lu sendiri sudah tak boleh tahan.



3 ulasan:

Yakelihboktam berkata...

Untuk menjadi hero Cina, jalan pintas digunakan adalah dengan menanam kebencian kepada Melayu dan pemerintahan Melayu!! Begitu juga untuk menjadi hero Melayu, ramuan singkat adalah dengan menDAJAIKAN Cina dan semua budaya Cina!!!

Adakah ini politik yang paling berkesan?? Ini hanya merupakan resepi kebencian dan pergeseran batu api antara kaum. Tetapi kalau Teresa Cock terlalu dahagakan darah sapertimana dia begitu dahagakan pelukan jantan..masa akan sampai juga nafsunya akan tertunai.

Kaum marhaen diluar kelompok ahli politik longkang ini sedang memerhati dan terkadang kala mengurut dada dan mengetap bibir menaham geram dan marah. Jika geram dan marah ini membuahkan dendam, ia akan meletup saperti Gunung Santubung menunggu masa. Disaat itu jangankan Teresa, malah nenek moyang Teresa yang dalam jirat pun tak cukup tanah jirat mau lari.

Walaupun Teresa kiasu merasakan dirinya lebih tinggi darjatnya dari Kek, Foochow dan Cina macai biasa, status Kristin Avengelista dirinya itu bukanlah satu endosemen untuk MenDAJAIKAN Melayu, kepimpinan Melayu, Negara Melayu malah kaum marhaen dari ras nya sendiri.

OH TIDAK!!! Teresa bukan Cina biasa. Dia telah diselamatkan, dia seorang Evangelist!!!

halim tuah berkata...

Teresa disokong oleh PAS..lu apa barang?!

Tanpa Nama berkata...

jangan takut la babi betina,itu kan gurauan saja....sapa mkn babi dia la yg bodoh..