Khamis, 13 Februari 2014

KANTOI !!! ANWAR IBRAHIM TUNAIKAN HAJI PAKAI PHOTOSHOP !!! APA CER ???

Huhu..pencacai Anwar Al-Liwati Al-Juburi terkantoi bila dapat dikesan bahawa gambar semasa menunaikan haji kononnya adalah gambar edit.

Punya la taksub nak menampakkan Anwar sebagai pemimpin yang bersih kononnya sampai rukun Islam pun dipermain-miankan, ini ke kerja -kerja yang diarahkan oleh PKR kepada cybertrooper depa ni?

Agak-agaknya berapa bayaran yang diterima smapai sanggup buat gambar photoshop Anwar menunaikan haji?






Mungkin ramai yang masih ingat bagaimana Saiful dikutuk dan dihina oleh pengikut pakatan gara-gara menunaikan umrah dan tak kurang juga ada yang mengatakan bahawa video yang menunjukkan Saiful bersumpah di Ka'abah adalah video edit hanya semata mata nak mempertahankan pemimpin peliwat mereka.

Tapi kini jelas menunjukkan bahawa gambar yang sama digunakan oleh mereka dalam usaha terakhir menyelamatkan Anwar dan membuktikan kononnya Anwar adalah pemimpin yang bersih.

Tapi sejauh mana kepincangan dapat ditutup? Akhirnya akan terbuka juga semua pekong yang ada.

Contohnya macam baru baru ini, Anwar sanggup untuk pergi membeli surta cuti sakit dan dikatakan keluar dari hospital seperti orang yang akan mati pada bila bila masa, hanya semata mata risau untuk pergi ke mahkamah diatas sebutan semula ke sliwat beliau.

Begitu juga dengan rayuan untuk mengenepikan pendakwaraya, kenapa sampai macam tu sekali?

Ada juga yang mengatakan bahawa pendakwaraya kali ini amat digeruni oleh Anwar kerana beliau amat mengenali Anwar Ibrahim dan sekaligus kemungkinan Anwar akan disumbat ke dalam penjara adalah amat tinggi.

Jadi dengan kemungkinan itu, Anwar dikatakan sanggup membeli surat cuti dengan menunjukkan bahawa beliau tidak dapat hadir.

Tapi seberapa lamakah Anwar mampu untuk bertahan daripada menghadiri prosiding di mahkamah? kes tetap akan didengarkan juga tidak kira walau berapa lama sekali pun.

Kita tinggalkan sementara cerita tersebut dan kita berbalik kepada cerita photoshop.

Anak anak buah Anwar tak rasa malu ke bila buat kerja macam tu? kalau orang tak boleh kesan takpe le juga, ni orang boleh kesan beb.

Apa apa pun tahniah la pada pengikut Anwar yang berjaya sementara meneglirukan orang ramai dengan gambar tersebut, tapi macam Sangkakala katakan tadi, sampai bila nak di simpan bangkai gajah? ianya pasti akan terbongkar juga.


Tiada ulasan: