Isnin, 24 Februari 2014

POLITIK | AZIZ BARI BERBICARA TAK IKUT KEPAKARAN

Ni apa punya bangang pulak Si Aziz biri biri ni? Awak tu pakar perlembagaan bukan pakar undang undang kalau nak cerita pasal salah atau tidak Karpal Singh dalam kes menghina Sultan Perak beberapa tahun dulu.

Kalau dah nama pun perlembagaan cerita la bab perlembagaan, nak cerita bab perundangan biarlah orang yang arif dalam perundangan atau pakar undang undang.


Aziz bebiri cuba nak pertahankan Karpal Singh dengan mengatakan peguam nyanyuk tu tak bersalah dan kalau nak didapati bersalah perlu juga diheret sama mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Aziz Bebiri mengatakan bahawa mantan Perdana Menteri itu juga pernah terlibat dalam krisis perlembagaan.

Kan ke bodoh si Aziz Bebiri ni? Cuba fokus sikit tentang isu atau tajuk isu supaya jangan nampak sangat dungunya.

Sangkakala ingat lagi macam mana Datuk Seri Noh Omar selaku pengerusi Badan Perhubungan Negeri Selangor pernah mengatakan bahawa Aziz Bebiri ni tak beraoa cerdik sebab tak fokus dan mengkaji sesuatu isu terlebih dahulu.

Sekarang baru le Sangkakala nampak siapa Aziz Bebiri, walaupun mendapat gelaran profesor tapi dalam kepala ternyata kosong.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apabila kepakaran ilmu didapati dengan perbelanjaan ehsan orang dan kemudian tidak pula bersyukur dan berterima kasih, maka jadilah kepakaran dalam sesuatu ilmu itu tidak halal.
Sumber pendapatan dari kepakaran ilmu yang tidak dihalalkan itu digunakan pula untuk memberi makan anak bini boleh menyebabkan waham dan akan memakan diri sendiri hingga boleh membawa kepada kegilaan yang tidak disedari.
Hubaya-hubaya wahai umat Islam sekelian.

"Dari pandangan sudut"