Sabtu, 2 Februari 2013

SELEPAS PR GAGAL KHALID NAK MENGAJAR BN

Agak kelakar statement si gagap ni, itu yang Sangkakala mampu untuk katakan pada malam ini.

Mana tidaknya, Khalid Ibrahim selaku Menteri Besar Selangor mengatakan bahawa pembangkang mahu mengajar Barisan Nasional cara untuk mentadbir negara dengan betul.

Sedangkan negeri negeri dibawah pemerintahan pembangkang sendiri pun tak berapa nak elok, ada hajat ke nak memerintah negara?

Isu isu di Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan masih belum diselesaikan Khalid sudah berkata bahawa mereka mahu mengajar kerajaan yang sudah mempunyai pengalaman selama puluhan tahun mentadbir.

Tak munasabah akal apa yang si gagap ni katakan dalam Malaysiakini hari ini, seolah olah si gagap mengajar orang lain cara bercakap sedangkan dia sendiri pun becakap tak lepas.

Jangan mimpilah Khalid, rakyat sudah menjadikan segala hal di Selangor sebagai pengajaran dan panduan untuk memilih kerajaan dalam PRU13 nanti.

Jadi untuk itu tak perlu nak kata apa apa, pujuk pujuk lah semula ibu tunggal dan warga emas serta selesaikan masalah air yang tak berkesudahan di Selangor, kemudian baru becakap pasal pentadbiran negara, itu pun kalau masih memerintah selepas ini.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: