Isnin, 11 Februari 2013

NIZAR LAMBAI KANTOI DENGAN DALAM SIDANG DUN

Dulu heboh dikatakan tentang isu VALE, ternyata bahawa isu ini sengaja dimainkan oleh Nizar Lambai dalam membohongi rakyat.

Jelas terbukti bahawa orang seperti ini tidak mempunyai nilai dan harga diri, bercakap dengan penuh angkuh serta kurang sopan, adakah ini menunjukkan ciri ciri seorang Melayu Islam?

Inilah orang yang diangkat oleh PAS serta Pakatan dinegeri Perak satu masa dulu menjadi pemimpin kononnya.

Pemimpin adalah contoh kepada yang dipimpin, jadi kalau pemimpinnya kurang ajar atau biadap, apa akan jadi kepada yang dipimpin?

Tapi ianya tidak menjadi satu kehairanan kerana, PAS memang melatih agar pemimpin mereka kurang ajar sama seperti yang lain lain, yang mana mereka sanggup menghina dan mencerca pemimpin Melayu Islam dari UMNO tetapi mereka memuji sikap kafir DAP yang terang terang menghina serta mempermainkan agama Isalm.

Adalah menjadi satu keaiban apabila pada PRU12 yang lalu, rakyat Perak memberi mandat kepada mereka ini untuk memerintah, tambahan pula yang menjadi peneraju kerajaan adalah orang sebiadap Nizar.

Mari kita sama sama saksikan betapa biadapnya dan pembohongnya si lambai dalam sidang DUN Perak. KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK VIDEO

KLIK GAMBAR


Tiada ulasan: