Rabu, 13 Februari 2013

MAZLAN ALIMAN MALU BESAR

Presiden ANAK, Mazlan Aliman yang begitu lantang mengatakan tentang kepincangan Felda dan mengatakan bahawa kepimpinan dalam Felda tidak telus dan sebagainya perlu berfikir semula untuk masuk ke dalam Felda kali ini.

Baca sini untuk keterangan lanjut..
http://bit.ly/WIRXqW

Ini berikutan dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Tun Dr Mahathir yang mengatakan bahawa semasa PAS masih didalam BN, Menteri tanah dan galian diterajui oleh Datuk Asri Muda iaitu Presiden PAS.

Tetapi apa yang menjadi masalahnya ialah, semasa itu juga Datuk Asri lebih mempromosikan PAS dalam Felda daripada menjaga kebajikan peneroka peneroka Felda itu sendiri.

Kini Mazlan Aliman pula nak menjadi hero dengan mengatakan bahawa beliau berjuang untuk warga Felda tapi tidak mustahil sekiranya perkara sama berulang.

Jadi apa fungsi ANAK yang sebenarnya? Untuk berkempen? Untuk menjadikan Felda tempat ceramah PAS seperti yang dilakukan oleh Datuk Asri?

Jadi kita sama sama boleh fikir kenapa warga Felda menolak kehadiran Mazlan Aliman ke Felda Felda, ini tidak lain dan tidak bukan kerana warga Felda tidak mahu pisang berbuah dua kali.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: