Isnin, 11 Februari 2013

PENYOKONG BERSIH TURUT SAMA

Dalam pada mereka mengkritik dengan pelbagai tohmahan dan cercaan apabila Barisan Nasional Pulau Pinang menjemput penyanyi PSY ke Malaysia, ada juga dikalangan mereka yang turut sama.

Yang Sangkakala maksudkan ialah pengikut pengikut Bersih, mereka turut hadir bersama sama kira kira 30'000 pengunjung lain.

Dikhabarkan juga mereka yang hadir ke majlis tersebut mengenakan pelbagai pakaian tidak kurang juga ada yang datang dengan memakai baju Bersih.

Disini kita boleh melihat sama sama, betapa harmoninya rakyat di Malaysia yang tersiri dari berbilang kaum dan agama turut bersama sama meraikan Tahun Baru Cina.

Turut hadir ke Majlis tersebut ialah Perdana Menteri Datuk Seri Najib dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor yang hadir bersama anak mereka Ashman dan Nooryana Najwa, tiba pada jam 10.48 pagi dan disambut dengan persembahan tarian singa dan perarakan chingay.

Najib turut ditemani bekas perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi, pemimpin BN negeri Teng Chang Yeow, Teng Hock Nan, serta menteri pelancongan Datuk Seri Ng Yen Yen.






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: